Wauw!

Ik zag deze in Horloges 00/24 van deze maand staan:

Ik denk dat geen 1 foto recht doet, maar wát een mooi horloge lijkt me dat

Mijn vriendin vindt t op een “Delfts Blauw” tegeltje lijken, dus daarom zal ik hem maar niet kopen (of toch vanwege de prijs? €313.950,- )

ik denk het laatste daan, er zijn er maar wijnig die zo’n bedrag uit de mouw kunnen schudden;)

wat maakt zo’n horloge eigenlijk zo ontzettend duur? toch niet man-uren en materiaal? weet iemand dat?

Hij is werkelijk prachtig maar ik wil hem niet hoor.

Echt weer zo’n horloge waar je iedereen mee ziet rondlopen…:+

Altijd weer hetzelfde. Wijzers, uren, tijd. Bah. (mooi hoor van PP.) :slight_smile: :slight_smile:

smaken verschillen…dit is niet mijn smaak, kwalitatief zal het allemaal wel goed zijn maar ook al kon ik hem kopen;)dan zou ik niet doen…overigens zullen mensen die dit soort horloges wel kopen hem waarschijnlijk alleen op zondagochtend dragen…

Voor dat bedrag krijg je dan ook veel extra service:
Ieder dag komt een PP-medewerker je horloge opwinden; en dat gedurende 25 jaar, ongeacht waar je je bevindt.:smiley:

Hoi,

Zeker een onderscheidend horloge. Het moet wel je smaak zijn. Je vriendin heeft absoluut een knap punt, en het klokkie lijkt inderdaad op een Delfs blauw tegeltje.

Goed gevonden trouwens, maar laat die Zwitsers het niet horen!

Wanneer ik dan wel een dergelijke prijs erbij zie, kan ik eigenlijk niet anders dan heel hard grinniken. Buiten alle proporties, niet te rechtvaardigen en volslagen belachelijk :}

Maar 'k vind em zeker leuk hoor (tu)

Ik zou eerder de lat rond de 3000 Euro leggen, denk dat de fabrikant per ongelijk de komma een paar plaatsen teveel naar één kant had gezet.

Ik heb wel meer leuke horloges van deze fabrikant gezien. Een “instappertje” rond de 16.000 Euro…

Groet,

Nico.

Een Delfts blauw tegeltje kan ook soms heel duur zijn. Ik heb er bij “Tussen Kunst e Kitsch” een paar aardige er tussen gezien.

Maar het is niet altijd mooi wat een groot merk maakt. Mijn smaak ook niet.

Maar ik vind het knap dat ze het toch iedere keer weer proberen.

Marco