Wbcoupe

@wbcoupe was niet vergeten dat ik interesse had in de Dugena die bij hem incoming was en bood hem dan ook netjes als eerste aan mij aan toen hij er vanaf wilde :ok_hand:
Enorme transparantie en volledigheid over de huidige staat inclusief foto’s etc.
Prijs was scherp en vervolgens voor de snelle deal het horloge opgehaald.
Niks op aan te merken: aanrader!

Super! :thumbsup:

4 likes

Dank voor je het delen van je ervaring, De communicatie via pb verliep prima en we hebben bij bij mij thuis nog even gezellig over horloges zitten bomen, dus het genoegen was geheel wederzijds. :thumbsup:

Nogmaals veel plezier met de Dugena!

1 like

Een leuke vintage Omega Geneve uit 1973 overgenomen van Wilko. Erg plezierige ervaring en leuke vlotte communicatie over&weer. Zeer tevreden met deze vintage aankoop…wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Dank @wbcoupe Wilko :thumbsup:

David.

1 like

Gereedschapje verkocht aan @wbcoupe, waarna niets dan lof. Het is zeer aangenaam zaken doen met Wilko. :+1:

1 like

Mooie Helicon gekocht van Wilko @wbcoupe naar grote tevredenheid. Door het verkeer was ik behoorlijk vertraagd, maar Wilko toonde zich zeer geduldig en er was zelfs nog ruimte voor een leuk praatje over onze horloges! Warm aanbevolen. :+1:

1 like

Recent een mooie Tissot overgenomen van @wbcoupe. Goede informatie gevolgd door een snelle deal : zeker aan te raden!

1 like

Swatch overgenomen van Wilko. Vlotte deal, horloge in meer dan uitstekende staat. Top :+1:

1 like

Van Wilko / @wbcoupe een Dan Henry 1939 overgenomen. Prettige prijs, vriendelijke communicatie, goed verpakt, mooi horloge!
Kortom, ik vond het prettig zaken doen met Wilko :+1:

1 like

Afgelopen week fijn contact gehad met Wilko/@wbcoupe over zijn jaren 80 two-tone Tissot PR 100.

Zijn advertentie had mijn aandacht getrokken en na een behoorlijke tijd toch even een berichtje gestuurd met wat vragen. Op mijn vragen werd snel, duidelijk en zeer uitgebreid gereageerd. Ook nog behoorlijk wat extra foto’s ontvangen om het e.e.a. te verduidelijken.

Snel overeen gekomen m.b.t. de prijs. Zelfs na dit akkoord kwam hij nog met het voorstel om extra service te verlenen (omdat het over een Quartz horloge ging had ik eerder de vraag gesteld of de secondewijzer op de indices tikte, dit was in eerste instantie niet helemaal het geval, maar heeft hij keurig hersteld). Vlotte verzending en communicatie. Keurig verpakt ook.

Niets dan lof!!