Proficiat digitaal is weer helemaal in…
Holy moly, inderdaad bijzonder. Niet mijn kop van thee, maar ieder z’n smaak, van harte!
Ik….uh…de….uh…
Nou.
Geniet van je nieuwe aanwinst!
Ik weet niet wat ik er van moet denken. Allereerst respect, je doet lekker je eigen ding. Maar ik weet niet of ik zoiets zou willen.
Desalniettemin is het gezegde dat smaken verschillen en dat is maar goed ook. Veel plezier ermee
Proficiat met je aankoop, geniet ervan. Ik had, toen ik een jaar of 10 geleden hier op het forum terechtkwam, geen enkel digitaal horloge, niks voor mij dacht ik maar door het forum heel wat geleerd en vooral gekeken naar heel veel digitale horloges, resultaat, heb er nu minstens een stuk of 12 in de collectie, vooral oude casio + een oude seiko message horloge, zo zie je maar
Ik vind het wel een gaaf ding.
Veel plezier gewenst van deze Diesel.
Lekker wat anders, veel plezier ermee!
Geinige aankoop. Ben benieuwd of je hem blijft dragen. De schakels van de band doen me denken aan ruggewerfels.
Post deze vooral bij
De enige op HF!
Veel draag plezier!
Je bent in ieder geval geen meeloper! Geniet ervan
Leuk verhaal
inderdaad deze heeft dan ook de naam ‘croco digi’ meegekregen
dank, het heeft vele voordelen
Het is hierboven al meer gezegd: deze Diesel heeft een heel eigen smoel al deed ie me in de verte denken aan een Junghans Mega. Lekker eigenzinnig in ieder geval en leuk om weer eens wat anders hier te zien.
Heel veel plezier van je aankoop!
Geniet er van in goede gezondheid.
Orlogio Tempranillo Maximus
En voor morgen weer vroeg op
Mooi verhaal! En, ik zal eerlijk zijn, naar mijn smaak een van de meest vreselijke designs voor een horloge dat ik ooit heb gezien. No offence! Geen vreemde, maar wel een lelijke eend dus, wat mij betreft.
Een conversation piece is het zeker wel. Geniet er van! Veel draagplezier.
geen genomen
ondertussen ziet de band er een beetje anders uit,
ik had het horloge in de eerste plaats gekocht om het uurwerk (kast) zelf.
de band zelf was lichtjes overdreven maar op het moment van aankoop was het geen struikelblok,
maar na een enkele opmerkingen hier op HF begon het me ook wel lichtjes te irriteren,
dus heb ik er mijn dremel op los gelaten en het resultaat vindt ik beter dan daarvoor, mss nog wat druk maar ik ben er tevreden over
Voor een horloge die ik tot voor kort nog nooit had gezien komt deze wel heel vaak voorbij nu hier op hf
hij is dan ook recent uitgekomen,
en, inderdaad, heb hem al op verschillende topics gezet, een man mag toch “stoefen” niet?
Uiteraard! Ik wou meer aan geven bij ieder ander horloge was me dit niet eens opgevallen. Jij geniet lekker van je aankoop.
Ik zag je NA pas toen je het op het topic "de enige " plaatste, Inderdaad je moet ook eens over het “hek” kijken wat daar bloeit
Het is een opvallend vormgegeven horloge een Hinkucker zullen we maar zeggen en best aanleiding kunnen zijn tot gesprekjes… enfin… Proficiat !