We gaan digitaal

Geinige aankoop. Ben benieuwd of je hem blijft dragen. De schakels van de band doen me denken aan ruggewerfels.

1 like

Post deze vooral bij
De enige op HF!
Veel draag plezier!

1 like

Je bent in ieder geval geen meeloper! Geniet ervan :muscle::ok_hand:

2 likes

Leuk verhaal

1 like

inderdaad :smile: deze heeft dan ook de naam ā€˜croco digi’ meegekregen

dank, het heeft vele voordelen :smiley: :+1:

Het is hierboven al meer gezegd: deze Diesel heeft een heel eigen smoel al deed ie me in de verte denken aan een Junghans Mega. Lekker eigenzinnig in ieder geval en leuk om weer eens wat anders hier te zien.

Heel veel plezier van je aankoop! :+1:t2:

2 likes

Geniet er van in goede gezondheid.

Orlogio Tempranillo Maximus

En voor morgen weer vroeg op

2 likes

Mooi verhaal! En, ik zal eerlijk zijn, naar mijn smaak een van de meest vreselijke designs voor een horloge dat ik ooit heb gezien. No offence! Geen vreemde, maar wel een lelijke eend dus, wat mij betreft.
Een conversation piece is het zeker wel. Geniet er van! Veel draagplezier.

2 likes

geen genomen :ok_hand:
ondertussen ziet de band er een beetje anders uit,
ik had het horloge in de eerste plaats gekocht om het uurwerk (kast) zelf.
de band zelf was lichtjes overdreven maar op het moment van aankoop was het geen struikelblok,
maar na een enkele opmerkingen hier op HF begon het me ook wel lichtjes te irriteren,
dus heb ik er mijn dremel op los gelaten en het resultaat vindt ik beter dan daarvoor, mss nog wat druk maar ik ben er tevreden over :+1:

2 likes

Voor een horloge die ik tot voor kort nog nooit had gezien komt deze wel heel vaak voorbij nu hier op hf :rofl:

1 like

hij is dan ook recent uitgekomen,
en, inderdaad, heb hem al op verschillende topics gezet, een man mag toch ā€œstoefenā€ niet? :rofl:

Uiteraard! Ik wou meer aan geven bij ieder ander horloge was me dit niet eens opgevallen. Jij geniet lekker van je aankoop.

1 like

Ik zag je NA pas toen je het op het topic "de enige " plaatste, :grinning: Inderdaad je moet ook eens over het ā€œhekā€ kijken wat daar bloeit :+1:Het is een opvallend vormgegeven horloge een Hinkucker zullen we maar zeggen en best aanleiding kunnen zijn tot gesprekjes… enfin… Proficiat !

2 likes