We gaan weer stemmen, wat draag jij?

George Carlin was geniaal.

Ben dol op stand up comedians. Bill Burr bijvoorbeeld ook.

1 like

Uiteraard wezen stemmen, en mijn politieke voorkeur is goed terug te zien

2 likes

Als je maar niet rookt want AS is FIS :joy::joy::joy:

1 like

Thanx. Het is nu 0:00 uur en we zijn klaar. Nu wachten tot de spullen opgehaald worden.

3 likes

We zijn nu klaar met tellen, en zonder verschillen… Pffff.

2 likes

Ik woon een meter of 3 onder zeeniveau net als het grootste deel van de Randstad
Dan kijk je toch ff anders naar die 'oplichterij’
Niet al mijn horloges zijn waterdicht namelijk
:wink:

7 likes

Ah, u verkoopt tweedehands auto’s in een wat robuustere buurt van Amsterdam, en u heeft net SP gestemd! :+1: Dat zijn wij graag! Namens het proletariaat dank ik u voor de inzet. :wink: :wink:

Sorry, ik kon het niet laten. Hij was te mooi.

Ik een meter of zeven. In een gebied wat grotendeels ook van landbouw afhankelijk is. Daarom was deze in de stembus uiteindelijk wel toepasselijk:

Dus, eh, @kaydw, ik betaal de waterschapsbelasting soms liever dan de gewone, want die jongens en meiden werken zich uit de naad om je voeten droog, je aardappels groot en je kraanwater schoon en stromend te houden.

7 likes

Als je wilt weten wat een bepalende factor is geweest tijdens deze verkiezing dan zou ik even willen laten zien wat een kiezer als aanvullende boodschap aan zijn stembiljet had meegegeven;

Schokkend maar niet onverwacht. :disappointed_relieved:

2 likes

Mogen enthousiaste amateurs ook? :wink:

Meestal hou ik het op Bes, maar soms op Es. Vaak met een C-stemmer als begeleiding.

1 like

Wat dacht je dan wat ik was…?:wink::wink::wink:
Ik heb een muziekopleiding gevolgd ivm een onderwijsbevoegdheid.
Ben weliswaar al meer dan 40 jaar dirigent, maar ik ben vrijwel geheel een autodidact.
Heb wel de nodige cursussen gevolgd…

2 likes

Da’s geen kerntaak van het waterschap.

:thinking: :rofl:

1 like

Dit topic is héél gevaarlijk…

Ik snap wat je wilt zeggen!!!
Ik had het iets duidelijker moeten omschrijven:
Cursussen in de betekenis van dirigentendag voor praktiserende dirigenten(soort opfrissing)