Vandaag vroeg op want ik zit vandaag weer voor jullie klaar als stembureau vrijwilliger. Maak vandaag gebruik van je democratisch recht, want anders zit ik me ook maar zo te vervelen.
Vandaag heb ik de Rolex Air King ref. 5500 mee.
Vandaag vroeg op want ik zit vandaag weer voor jullie klaar als stembureau vrijwilliger. Maak vandaag gebruik van je democratisch recht, want anders zit ik me ook maar zo te vervelen.
Vandaag heb ik de Rolex Air King ref. 5500 mee.
Stemmen heeft geen zin. Die politici doen toch wel wat ze willen.
Voor de provinciale waterstaten toch? Mijn tijd niet waard, ik vind je 5500 op jubilee wel gaaf.
Allemaal oplichters, geen stem voor mij
Ik zit op dit moment op water dus stemmen wordt een beetje lastig.
Dank voor je inzet voor onze democratie
Hoorde dat de opkomst wellicht hoger ligt dan aanvankelijk verwacht.
Hoef je je iets minder te vervelen
Had nog niet over horloge nagedacht…
Wel over mijn stem. Die ga ik later deze ochtend uitbrengen.
Een van de zangers in m’n “dinsdagkoor” waar ik dirigent van ben is raadslid en ik ga vanmorgen op haar partij stemmen, ik denk dat ik dit horloge om doe:
Jij woont zeker niet in de bible belt, hè? Hier pronken de mensen uitsluitend met vervaagde overhemden en haardracht (scheidingen en knotten)…
Vandaag wordt één van de drie dagen per jaar dat ik in een overhemd rond ga lopen.
Ben er nog niet uit of ik de Rolex of de Breitling om ga doen. Denk de Breitling want die glimt meer.
En daar zal ik dan straks ook even mee gaan stemmen voordat ik me 2.5 in de auto opsluit om naar de vervelende randstad te rijden.
Jammer dat de extremisten op links en vooral rechts er anders over denken en dat gaat, ben ik bang, de uitkomst vandaag kleuren.
Dus ik ga altijd stemmen maar met welk horloge weet ik nog niet. Durf ook geen wristshot in het openbaar meer te maken.
Het maakt mij ook helemaal niets uit wat je stemt, maar ik zou het wel leuk vinden als je de moeite neemt om het even te doen want duizenden vrijwilligers maken een dag vrij zodat het kan.
Als ik er een had zou ik deze dragen. Geeft de stand van de 'democratie ’ goed weer.
Die is namelijk verdwenen, democratie.
De Heeren Zeventien doen wat ze willen, schijt aan het plebs en alles voor het volgende baantje.
Mijn mening hoor.
Ik zou graag zien dat waterschappen bestuurt werden door mensen met verstand van zaken en niet door politieke partijen hotemetoten.
Juist. Dat. In alles.
En zo, dames en heren, gaat onze democratie verloren .
Ik draag vandaag deze als ik mijn stem uitbreng.
Hey ho ho, ik stem wel op de rest. Maar ik zou hier toch geen idee hebben wat ik aan het doen ben.