Nooit van het evenement gehoord maar aan de deelnemerslijst te zien wel grootschalig opgezet. Als horlogegekkie zul je het er vast naar je zin hebben. En het klinkt allemaal een stuk meer sexy dan ‘de Rikketik’ in het altijd pittoreske Houten !!
Leuke merken, zeker de merken/modellen die je niet snel in het echt tegen komt.
Of dit model van Citizen.
Veel plezier.
Ja @hondersotto, Otto, tevens is We Love Watches Parijs ‘een’
waardige opvolger …
- van de ‘toch al wel sleets geraakte’ voormalige Baselworld, reeds vóór ze haar laatste adem uitblies.
Nog een beetje extra studeren dan.
Had eerlijk gezegd gedacht dat het hier op het forum wat bekender ging zijn, maar blijkbaar had ik het mis😅
Dat is toch wel de bedoeling ja😉
Vandaar ook mijn interesse om eens een kijkje te nemen! Bedankt!
Volgens mij moet je dat ietsje anders zien: opvolger van Baselworld is Watches & Wonders, als je tenminste kijkt naar wie eraan deelnemen.
Datzelfde W&W zal voor vele micro- en bescheidener merken echter niet betaalbaar zijn, dus mooi dat dit event in Parijs een podium biedt voor die merken met minder diepe marketingzakken.
TS gaat er vast veel plezier aan beleven!
Otto, tevens is We Love Watches Parijs ‘een’
waardige opvolger …
-
dát is wat er staat, Otto, wel góed lezen, hè
…
-
‘een’ waardige opvolger, niét ‘de’ …
Nou ja, in ieder geval “prettig weekend”, Otto.
Geen idee wat je bedoelt maar zeker lekker weekend!
Leuke merken en leuke locatie. Dat wordt een top weekend. Kleine opmerking, lk zou de Omega thuis laten en één van de merken van de standhouders dragen.Als je die hebt natuurlijk, het is altijd een leuke opener voor een gesprek met de betreffende standhouder.
Bwa, heb een Oris, Lip en een Citizen in mijn collectie, maar dan kies ik toch nog steeds voor de Speedmaster. Zou dan liever de mogelijkheid krijgen om te vertrekken met een horlogemerk van één van de standhouders.
Laat even weten hoe het was en wellicht wat sfeerimpressies
Zal ik zeker doen!
Als ik mag…
Kom er net vandaan. Heel erg leuk, want enkel ‘microbrands’ die je niet zomaar ziet. 2,5 uur me daar vermaakt samen met mijn zoon. Heel leuke dingen gezien.
Pictures … or it did not happen!
Wat vond je van Laventure? Ziet er op de plaatjes prachtig uit.
Welke bedoel je?
Het merk in het algemeen.
Juist. Wel gezien, maar totaal niet mijn ding eerlijk gezegd.