We Love Watches Parijs 2024

Dag allen, een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van een Franse horloge handelaar dat er 12 oktober in Parijs een evenement gaat plaatsvinden genaamd We Love Watches. Het zou dit jaar de 2de editie worden na het succes van de eerste editie vorig jaar. Zijn er hier mede HF’ers die vorig jaar aanwezig waren? Wat vonden jullie ervan? Alle tips zijn welkom!:grin:

Heb er uiteindelijk een weekendje Parijs van gemaakt met mijn vriendin. 2 avondtickets gekocht om er eens rond te kijken, zijn wel een paar merken die me interesseren. Hopelijk zijn er ook wat mooie dingen te koop😜

Hier nog wat informatie over de aanwezige merken.

De beschikbare tickets. Bij het ticket van €1190 zit een horloge van Nivada, hier zijn er maar 5 van verkrijgbaar!

De horloge die ik hoogstwaarschijnlijk zelf ga dragen op de beurs zal mijn Omega Speedmaster zijn😁

30 likes

Veel voor mij onbekende merken.
Klinkt interessant!

Horloges zijn onzijdig by the way :eyes:

4 likes

prettige avond gewenst! deelnemers zijn niet direct de obligate publiekstrekkers, ook wel weer verfrissend

2 likes

Bedankt!

Vandaar ook mijn interesse om eens een kijkje te nemen!

1 like

Zeker gaan kijken bij CDMLEC van Airain en Lebois&co. Nederlands leven in geblazen in een bijzondere history! Mooie en bruikbare horloges met vintage look in een modern jasje. Plus zeer plezante mensen om mee te praten!

2 likes

Merci voor de tip, ga ik zeker doen!

Laat ik net de week ervoor een weekendje parijs doen vanwege een penbeurs, jammer dat het geen week eerder valt :disappointed_relieved:

2 likes

Ooh das echt een spijtige timing!

1 like

Goede keuze, de Speedmaster.

1 like

Haha, en je vriendin weet wel dat je hier naartoe gaat hè?! Of verheugt zij zich nu op een romantisch weekendje? :joy:

Ik ben wel benieuwd trouwens. Houd ons op de hoogte!

2 likes

Haha jazeker! Het was zelfs haar idee om het avondticket te nemen😂

Zal ik zeker doen, als het tegen dan nog kan, zal ik hier wat foto’s plaatsen!

3 likes

Interessant. Zitten mooie merken tussen en veel variatie. Have fun

2 likes

Vind ik ook! Bedankt!

2 likes

Lijkt me erg leuk. Nou eens geen merken waarvoor je op je knieën moet smeken om minimaal 50K uit te mogen geven.
Wie weet kan ik volgend jaar gaan.

3 likes

Haha inderdaad!

Hopelijk wel!

2 likes

Een nieuw soort roulette: niet de geijkte horlogemerken in de standaard ‘roulette russienne’, maar in de …

• nieuwe ‘roulette parisienne’, met vele interessante ándere horlogemerken, dus succes in Parijs en ‘rien ne va plus’ … hahhaha … :hugs: :+1: :wink:
1 like

En ik hoop óók, @PetraO, dat jij volgend jaar Parijs op deze leuke wijze — vanuit een nieuw en ander perspectief — kunt gaan beleven. :grinning:

N.B. : wellicht ga ik zélf volgend jaar óók, ik weet het nog niet :wink:

1 like

Haha, mooi verwoord!:wink::ok_hand:

Ze hebben een instagram pagina, maar ik zal proberen jullie tijdig op de hoogte te stellen!

1 like

Thanks. Dit jaar gaat mij niet lukken maar misschien volgend jaar :grin:

2 likes

Hartelijk dank voor jouw collegiale memo. Ik zie er alvast naar uit, @Brent05 :+1::sunglasses::hugs:

1 like