Weblog gestart

Beste Forumleden,

Ik ben een aantal weken geleden gestart met een weblog over onze gemeenschappelijke liefhebberij: vintage horloges. In mijn geval vooral de “Russen”.
Al voelt het een beetje als vreemdgaan, ik waardeer jullie reacties zeer. Schroom dus niet om mij over mijn weblog te contacten via dit forum. Hoop dat het leidt tot een extra input mbt Russische horloges en daarmee kennisverrijking voor een ieder.

http://opwindhorloge.blogspot.com/

Frank

Ik raad iedereen aan op z’n minst even te kijken. Het ziet er goed uit!
Hopelijk heb je voldoende bandbreedte voor je blog Frank:D

Mooi opgezet. En goed geschreven ook, mijn complimenten!

Mijn beste,

Een schitterende weblog. (tu)
Inderdaad een aanrader. Een aanrader welke voor de verwende horlogepassionist de zintuigen op scherp zet. Je wordt meegenomen op een tijdreis langs al datgene welke het Russisch horloge in een breder perspectief plaatst.
Mijn complimenten!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Leuk Frank! En het ziet er goed uit.

Menno

Zeer mooi opgezet, ook al zou je niet van horloges houden, erg mooi om te lezen.
En nu levend houden, maar dat is voor jou geen probleem.

Je hebt genoeg materiaal om de Weblog te vullen.

Groeten Erik

Forumleden,

Dank voor jullie complimenten over mijn weblog!!

Extra stimulans om hem boeiend te houden.

Frank

Mooi initiatief !

En inderdaad, “kruisbestuiving” tussen je Blog en dit Forum kan nog mooie resultaten opleveren…

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

Frank, met veel plezier heb ik vanavond naar je weblog gekeken. Dat ziet er goed uit! Ook je schrijfstijl en je correcte Nederlands bevallen me wel. Kortom: toppie! (tu)

Ik wens je veel succes en plezier met je initiatief!

Dit ziet er prima uit. (tu)
Er mogen alleen wel wat meer foto’s van het uurwerkje bij.
Groet. Chris.

Forumleden,

Bedankt voor jullie complimenten. Ik zal proberen er zoveel mogelijk foto’s van de uurwerken bij te plaatsen. Het liefste schroef/plop ik ze niet open als het niet hoeft. Soms zitten er foto’s van de uurwerken bij de verkoopfoto’s die ik kan plaatsen. Soms zal ik ze toch openen. Ik zal kijken wat ik nog aan kan vullen. Al ligt de nadruk minder op het technische vlak, dan het verhaal erom heen. Maar dat hadden jullie vast al door…

Zonnige groet, Frank

Geweldig kerel, Als je nu nog iets meer horizontaal werkt(ik zit op 22 inch scherm) krijg je een 10, want van scrollen krijg ik een horloge-itis van.(tu).

Hi, Heb je evt wat meer informatie over de Russische tank klok?

Ik vind ze namelijk ook wel mooi. Wat voor uurwerk zit erin, leeftijd, fabrikant etc?

Groet,
Marc

Ik schroef 'm liever niet open, want ben bang dat de rubber pakking achterop stuk gaat: geen foto dus dit keer. Maar…

Er staat er nu één op Ebay (Objectnummer: 390056527937)

http://cgi.ebay.nl/5-day-Instrument-Panel-Clock-127CS-of-Russian-tank_W0QQitemZ390056527937QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item5ad12e4841&_trksid=p3286.m63.l1177

De info die hier bij staat is ook alle info die ik heb. Staan zo nu en dan op Ebay. 30-40 euro. Niet veel voor leuke klok! Draait itt tot advertentie een week zonder opwinden, dus in te bouwen in week ritme: zondagochtend is zo’n typisch klokopwindmoment. In badjas. Van badstof.

Ay, ondanks mijn Labradorkarakter (lees: willing to please), denk ik dat ik het wel weblog-achtig vind zo langwerpig. Daarnaast ben ik nogal een digibeet en ben al ontzettend blij dat ik dit eruit krijg. Ik kom er dus niet meer aan, ben ik bang.

Bedankt voor je compliment overigens. Stimulerend.

Groet, Frank

Frank, misschien is het een aardig idee als je hier een berichtje achterlaat als je iets toevoegt aan je weblog…? Er lopen hier op dit forum namelijk genoeg liefhebbers rond die het allemaal graag lezen (en daar ben ik er eentje van! :slight_smile: )

En dat je weblog warm is ontvangen, had je inmiddels al begrepen. (tu)

Paul,

Dank voor je compliment :). Ik zal als ik iets echt de moeite waard heb een berichtje plaatsen op het forum. Vooral als ik de deskundigheid van het forum nodig heb. Het zijn vaak ook maar gedachtenkronkels, waar ik ook weer niet te hoog over op wil geven. Ik ken mijn plaats op het forum…

Tot nader contact!, Frank