Ik denk dat ik een genetische afwijking heb 

Familie van me, de Bowerbird…
Net binnen
glas ziet er niet uit, maar de kast is OK en de band past me precies. En hij loopt ook nog 
Zo ziet de wijzerplaat eruit:

Dus zeker kansrijk.
Ik denk dat ik een genetische afwijking heb 

Familie van me, de Bowerbird…
Net binnen
glas ziet er niet uit, maar de kast is OK en de band past me precies. En hij loopt ook nog 
Zo ziet de wijzerplaat eruit:

Dus zeker kansrijk.
Mooi blauw hoor. FF polijsten nieuw glas en klaar imo…
Mooi blauw is niet lelijk;) Bijzonder fraaie kast(tu)
Ik vind de wijzerplaat schitterend! (tu) De kast is niet helemaal mijn smaak, maar misschien laat ik me misleiden door het beschadigde glas. Magen we het horloge opnieuw bewonderen als er een nieuw glas in zit?
Mooi dingetje Rob. Met een apart glas, zo te zien.
hee, die van Dan!
mooie dial zeg. kun je nog aan dat glas komen?
Hoi Henrik,
3 maal raden waar ik morgen op de koffie ga 
Met een stapeltje oude meuk waar vers glas in mag.
En een paar die door kunnen naar Richard A.
Uh… Seiko Nederland? 
Ik krijg binnenkort een horloge van ze terug, ik ben benieuwd, het is voor mij de eerste keer! Is overigens ook een blauwe Seiko maar dan voor mijn vrouw.
Aha, dat weet ik ook gelijk weer waarom bij ons telkens de was op de grond ligt.

P.s. mooie aanwinst Rob, die wijzerplaat is nog nieuw.
Wow! Na het zien van het beschadigde glas is de indruk 'met een nieuw glaasje is ‘ie wellicht mooi’, maar als dan die foto van de wijzerplaat omhoog rolt… jeetje wat een súper mooi ding. Práchtige kleur blauw! zeker aan de rand dat intense blauw. Héél mooi!
Leuk vind ik ook de locatie waar de ‘minutenindicatoren’ zich bevinden, niet tegen de rand maar naar het midden toe.
Zeker een leuk klokje, als het wat opgeknapt is!
Hopelijk mogen we het wederom bewonderen tegen de tijd dat een nieuw glaasje het geheel siert!
Hartelijke groeten!
Die minutenindicator is een leuke die je bij meer Seiko’s ziet:
(een vergeten nieuwe aanwinst, alweer een maandje of wat terug van Richard voor service)