zie je hem gaan?
Ik zet meestal mijn Te koop ook op Marktplaats voor een wat hogere prijs dan hier. Is toch al meerdere keren gebeurd dat de MP verkoop vlotter ging dan hier. En zelfs ook aan leuke kopers
Ik heb ook goede ervaringen met MP, maar de ontmoetingen die in via aankoop via HF heb gedaan waren leuker .
Het is trouwens ook niet alleen voor de verkoop, maar je hebt ook TL-2 nodig als je iets wilt posten in āāte koop gevraagdāā.
Anyway - wil geen beerput openen. Heb genoeg threads gezien over dit topic. Ik doe gewoon gezellig mee en wacht TL-2 wel af
āde dag die je wist dat ging komenā,
Heb je ffe geliked.
Scheelt misschien ook weer.
En nog een like. Volhouden, he?
Dit is ook hoe ik er over denk, komt vanzelf wel een keertje.
Wat een liefde hier
#mademyday
Zou wat zijnā¦dat nu de TL-2 badge verschijnt
Here it is
Ik ga hem inlijsten.
Tja⦠Ik ben nog niet zo heel lang lid hier, maar smacht ook wel naar het blauwe gedeelte. Ik dacht, met een paar weekjes kom ik er wel, maar als ik jou zo hoor kan het nog wel een halfjaartje duren (of langer, niemand weet het!).
Ik heb er begrip voor, uiteraard. Maar jammer vind ik het wel. Dit is het eerste Nederlandstalige horlogeforum dat ik heb bezocht en horloges in eigen land (ver)kopen is wel aantrekkelijk. Marktplaats kom je nergens mee. eBay rolt je zakken waar je bij staat. Ik wil gewoon mijn horloges weer doorspelen naar de volgende fanaat die er van geniet, daar hoef ik heus geen topprijs voor te vangen! Evengelijk zit ik te popelen om zelf iets aan te schaffen op de horlogemarkt!
Nog even wachten dan. Of lang wachten. Niemand weet het.
Wel weet ik dat het erg gemeen is dat we het blauwe gedeelte mogen bekijken - watertandend en al - maar we kunnen er niks mee doen! >:(
Nee hoor, gewoon elke dag even inloggen, likes geven en ontvangen.
Desnoods een topic starten over grijze dealers of zo ietsā¦
Echt snel gaat het als u iets over Rolex post
Het wordt heel erg rooskleurig ingeschat dat verkopen op HF. Veel mensen die op Hf zitten kijken ook wel eens op marktplaats. En op marktplaats kijken nog veel meer mensen, een veel groter bereik heb je daar mee.
Gelukkig kun je als TL1 wel naar hartelust kopen
Overigens ben ik het helemaal eens met het TL beleid voor het blauwe gedeelte. Geduld dus, komt vanzelf!
Bedenk je ook dat HF bedoeld is als een liefhebbersforum is waar men ook eens wat kan verkopen, in plaats van een verkoopforum met hier en daar een liefhebber.
Nou vooruit dan.
Voor jou ook 1.
Ik zou een rolex toch sneller via t blauw verkopen dan via marktplaats. Marktplaatsers komen bij mij niet aan de deur of t moet om shitters / niche horloges gaan tot 1k oid
Yes! Ik ga 'm uitprinten en tussen mijn trofeeƫn zetten!
Goede topic aan de looptijd en reacties te zien
Heel wat levels behaald met dit topic