Wederom in afwachting van mijn Citizen Attesa

Eind september eindelijk mijn nieuwe horloge besteld in Japan. (Citizen Attesa AT8040-57E)
Eerste keer dat ik iets uit Japan besteld heb, en ik was / ben er ook best zenuwachtig om.
De beloofde twee drie weken voorbij, en tracking bleef hangen in Amsterdam, en dan ineens aan het eind van de maand een update, terug in distributie centrum, returned to seller… AAAARGHHH.

Gebeld met post NL en daar bleek dat het horloge na 12 dagen al in NL was en hier in de buurt bij een ophaalpunt heeft liggen wachten en na enkele weken is terug gestuurd.
Zo jammer dat ik geen briefje in de bus heb gehad en ze zouden de betreffende bezorger erop aan spreken.
Daar heb ik natuurlijk niets aan, en het ergste was nog dat het pakketje nog in NL was, maar niet meer uit de retour container gehaald kon worden.
Weer mailen met Japan, en moet zeggen dat viel mij zeker niet tegen, zelfs na 12 dagen een bericht dat ze niets hadden ontvangen en of ik weer even wilde controleren hier, want de tracking stond nog op ADAM.

De volgende dag weer een mail, we hebben hem, wil je je adres controleren, en gelijk daarna een antwoord dat het weer verzonden is met een nieuwe tracking code erbij.

Hopelijk gaat het nu wel goed, wel een maandje later, maar ik heb goede hoop

3 likes

Ik ben rete benieuwd naar de foto’s en naar jouw bevindingen :+1:

Nou vanmiddag is hij dan eindelijk binnen gekomen:

Net jes verpakt, niet teveel invoerkosten hoeven betalen.
Erg shiny voor een titanium horloge, draagt prettig maar toch heel mooi, en erg blij mee.

8 likes

Wow erg mooi.
Dan vergeet je alle stress er om heen :+1:t2::+1:t2:

1 like

Dit zijn mijn citizens:

Allen Titanium en minimaal 10 bar wd

Wow…heel mooi🖒☺… En wat een gedoe met dat verzenden…pffff…stressen man! Gelukkig opgelost en nu veel plezier ervan hebben🖒😊

1 like

Prachtige aanwinst veel draagplezier gewenst :thumbsup:

1 like

Mooie Citizen, zal je zeker bevallen!

1 like