Komend weekend even er tussenuit.
Natuurlijk wil ik ook (wanneer de vrouw weer eens teveel kleren past) lekker naar horloges kijken en passen en wie weet …
Iemand bekend in Haarlem of nabije regio?
Een adres waar ik zeker naar binnen moet gaan?
Alvast bedankt voor de tips!
Volgens mij heeft goudsmederij Mens ook wat vintage liggen, en uiteraard de uiltje bar of bij Rob, proeflokaal in de koningstraat hij heeft ook z’n eigen biertjes, wat meer underground zullen we maar zeggen:ok_hand:
)
iets drinken, ga dan pootje baaien in Zandvoort en tenslotte ergens lekker eten.
En zaterdag 5.9 is antiekmarkt (nou ja, antiek…) op de Dreef. Misschien zie je daar iets leuks.
Laatst was ik er met een vraag over een batterij wissel, en toen waren ze niet echt vriendelijk (wel eerlijk, ze wilde hem niet wisselen omdat ze het merk niet zelf verkochten)
2 jaar geleden een Meistersinger no 1 city edition Haarlem gekocht daar, toen wel vriendelijk, maar totaal onkundig (over de Meistersinger)
Driessen en Schaap en Citroen. Zitten op 5 minuten lopen van elkaar. En dan snel aan het speciaalbier bij Proeflokaal den Uiver. Sla de Jopenkerk maar over, dat is een toeristentent.
Bij Driessen hebben ze veel Omega en GS. En dure occasions. Zag er laatst ook een mooie gebruikte Moser & Cie liggen.