Iets te licht van kleur voor mij persoonlijk.
Net iets donkerder vind ik mooier.
Denk Aqua Terra of Tag Heuer way2112
Iets te licht van kleur voor mij persoonlijk.
Net iets donkerder vind ik mooier.
Denk Aqua Terra of Tag Heuer way2112

Is wel een ferme klok voor een 17cm pols (ik heb 'm paar maand terug gepast). Doenbaar, maar wel groot.
Nu we toch bij de Tudors zitten, de Ranger is ook echt een mooi casual horloge met zn volledig geborstelde kast. Maar misschien teveel explorer looks?
Mag ook best veel goedkoper.
De SKX is er ook nog. Beetje dezelfde categorie.
Maar zeker goed gelukt deze.
Van de SKX007mod heb ik genoten tijdens de vakantie.
Toch qua afwerking wel minder dan bv de Explorer, waardoor de SKX in het weekend toch blijft liggen.
absoluut!
laat dat āmisschienā maar weg 
Heel mooi. En echt een eigen gezicht.
Hoe past die 43mm op mijn 17cm pols denk je?
haha die gaat mee voor de understatement van het jaar in de HF verkiezingen 2017!
Gave klok maar idd wel te kort bij de Explorer.
ik heb jouw polsmaat ongeveer en de Aquis gehad (oude versie)
op rubber kan de oude versie goed, op staal zou ik het niet doen en als je het per se wilt, de nieuwe versie (die heeft wat minder bonkige lugs/eerste schakels op de bracelet)
maar eigenlijk heb je een stuk grotere pols nodig, ik zal even een fotootje opsnorren van de oude Aquis op staal op mijn eveneens bescheiden pols
Best wel goed denk ik door de naar beneden lugs, ik heb zelf 18cm. Op Rubber comfi en op Staal stoer/ chique.
Die rubberband heeft een soort fijnafstelling in de sluiting toch?
Lijkt tof, maar hierdoor wel een hele dikke sluiting.
Of valt dat in de praktijk mee?
Fijnafstelling zonder band los te hoeven maken inderdaad, wel dik, maar ik merk er verder weinig van
dat weet ik niet, ik heb hem alleen op staal gehad
maar een jaar eerder kort om gehad tijdens een horlogedeal met @watikjebrom: kom er eens in jongen!
Een Aquis zal zeker lukken omdat hij korte lugs heeft. Iets meer out of the box: de nieuwe Meistertaucher (titanium ipv staal en zowel rubber als metalen band).
Ik heb de Aquis nog gepast vorig jaar toen ik mn Sixty Five gekocht heb en was wel een zwaar ding.
ik kan het zo snel niet vinden maar om je een idee te geven over de looks op staal op een bescheiden pols:

Gaaf ding!
Ik denk alleen dat het
moet gaan wordenā¦
Eens iets vintage proberen? 
Sinn 903 ST BE?

Binnen budget, goede maat en zeker waarde vast