Weekend horloge voor Bauhaus, foto's onderaan

Eerder dit jaar geprobeerd.
Prachtige Seiko World Timer 1964.
Vond 'm zeer fraai, maar te klein.

Maar vintage kan zeker, in een “modern” formaat en in mooie staat

Als je ergens plotseling nog 2000 euro vindt… Op Chrono24 zijn ze ±6500 euro. Geen duiker, maar naar mijn mening wel een nieuwe categorie in je collectie.

4 likes

haha jij hebt nu wat ik ook altijd heb, foto kopieren van de Sinn website en dan is bij het plakken ineens de bandje weg

Mooie Sinn! Sympathiek merk ook.
Ben alleen allergisch voor fake vintage (/ gele) lume … :smirk:

Hoe groot was die? Een milimeter of 37 ofzo? Ik vind de vintage Omega chrono’s wel heel vet. Afhankelijk van je budget ook ruim binnen budget. Wellicht dat je met jouw budget ook naar een echte Heuer kan kijken.

1 like

Mooie klok. Maar dan vind ik deze toch mooier …;

2 likes

Outsider, maar wel leuk

1 like

Zou ik een keer live moeten zien.

Ik heb me deze week voorgenomen om nooit meer “ongezien” te kopen (horloges die ik nooit eerder gepast heb).

Die Tag vind ik een serieus leuk horloge. :+1:

Ik had niets specifieks in gedachten. Een sub lijkt vanzelfsprekend. Maar een Omega is ook top. De SMP 300 draagt erg prettig. Dan neem je een blauwe. Of een "Peter Blake"
Vanuit de oude doos:

2 likes

Komt morgen binnen, wip eens langs, kun je ook een Aquis passen, op staal en rubber

1 like

De Seamaster 300 diver staat al jaren op mijn twijfellijstje. Die band is een afknapper.

De oudere band werkt beter voor mij. Is de Peter Blake er ook in het blauw?

Ja, maar met stalen bezel. Niet echt mooi. Blauw is ook te heftig vind ik. Sunburst met golfjes. Niet zo mooi als de blauwe bond sm.

1 like

Die was 37/38mm maar met super korte lugs.

Ik ben 1.90m lang (met smalle pols) en vond het toch te “iel”.

1 like

Wijzerplaat van die Milgaus vind ik gaaf.
De secondewijzer blijft het twijfelpunt.

1 like

Kers op de taart als je het mij vraagt…

Dank allemaal alvast voor het meedenken!

deze twee maken de meeste kans tot nu toe denk ik;
Geven in elk geval wat extra kleur aan de collectie

(Sorry, foto’s van anderen (ander HF lid?, weet alleen niet meer wie…) en internet :flushed:)

4 likes

Wat @anon50762135EV al heeft gezegd: lekkere toolwatch die door het gebruik van titanium heerlijk draagt, geweldige band en sluiting en top lume, komt bij mij op korte termijn weer terug

4 likes

Ik vind die band dan juist weer top, weer eens wat anders, smaak blijft smaak!

1 like

Naast de 114060? Of in plaats van?

Naast, zijn echt twee verschillende horloges

1 like