Nope 
Edit: OK, vooruit: 
Nope 
Edit: OK, vooruit: 
114300 met blauwe dial. Zoals ook vriend @tompj heeft, mooie combi naast je Explorer inderdaad! 
blauwe tag heuer 2112
Ik gok een omega. De Aqua Terra of een PO…
Wat een prachtige collectie heb je 
Persoonlijk zou ik voor een blauw horloge gaan. Is dit iets?
Twee mooie opties.
Die GO’s zijn heel gaaf, maar ook erg duur.
Die Longines een prachtige Dress watch, zoek nu alleen iets sportievers
Beiden heel erg mooi
Damn…eur 8000 voor de Glashutte 
Ik had me qua prijs verkeken op de Glashutte.
De Longines vind ik wel wat sportiefs hebben, maar ik kan van alles vinden, het gaat er om wat jij wilt
.
Altijd leuk, die zoektocht. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
en heb je al beslissing stress? … hier misschien een die je kan bekoren…ik zag dat je nog geen GMT hebt…
De keuze is gemaakt voor een
horloge
Nog een paar dagen wachten …
No brainer! Panerai, Panerai, Panerai, Panerai, Panerai, Panerai,Panerai, Panerai, Panerai,Panerai, Panerai, Panerai,Panerai, Panerai, Panerai,Panerai, Panerai, Panerai of wat dacht je van een Panerai?
U[quote]Kijk eens naar Aquadive, niet mainstream maar respectabel merk, nooit zelf vastgehouden dus van horen zeggen[/quote]
Aquadive is niet bepaald subtiel gedimensioneerd, maar wél geweldig spul (kan ik uit eigen ervaring bevestigen, heb de GMT).
Zeker eens bekijken als je de kans krijgt!
Trouwens, nieuwe blauwe versie in gehard staal… zie http://watchwabi.com/aquadive-bathyscaphe-100-blue-dial/
(Niet mijn eigen foto’s - helaas!)
Toch niet die standaard omega?
Ik hoop zo op Breitling! SOH of navitimer!
Dank voor het meedenken! Ik ben er uit;
Ik wil kleur toevoegen EN een stoer / casual horloge erbij. De perfecte combinatie van die twee, voor mij persoonlijk, ben ik niet tegengekomen.
Daarom voeg ik nu eerst 

toe.
Daarna komt er op termijn een “simpele” Panerai bij, bijvoorbeeld de 112 of 560, met sandwich dial liefst.
Stap 1 komt waarschijnlijk maandag, met dank alvast aan @JTrapman voor de leuke deal! Ik vind het 1 van de mooiste blauwe horloges. Had sportiever gemogen, maar gewoon een prachtig horloge en een fantastisch (anti-magnetisch) uurwerk! Deze dus;
De foto is van Jeroen zelf, met toestemming 
Daarna moet er op termijn zoiets bijkomen …
Nogmaals bedankt allemaal en goed weekend!
Lekker weekend Ingaan zo
Die @JTrapman maakt ook iedereen gelukkig hè?
Fijne knul!!
Maar @Bauhaus! Van harte met je geweldige keuze… heel tof horloge 

Veel draagplezier!!
Dus wel…!
Maar “standaard” kan kennelijk ook heel mooi zijn