Mooi! De eerste Aqua Terra lijn?
Tromgeroffel…
We hebben inmiddels een winnaar / keuze.
En de deal is al gemaakt.
Ik houd het nog even spannend 

Je laat er geen gras over groeien. 
Ik wilde er net over beginnen! Een pam is compleet anders dan wat u al heeft. Hoeft niet onder een manchet te passen en naar mijn idee is een Pam een fantastische weekendklok. Casual en niet verfijnd maar toch smaakvol.
Schitterende horloges (met name de Chronoscope), maar erg lastig mooie banden voor te vinden (21mm en toch wel heel apart blauw)
Heb hem nu op een grijze croco wat ik wel erg tof vind:
Ver out of the box:
Schitterende techniek en aanvulling op je collectie. Ik weet er nog wel eentje te koop 2e hands 
Ja blijft errug gaaf een Damasko met in-house movement ![]()
Glycine airman purist met blauwe plaat en oude logo toevoegen, die nog 200m WR zijn. Zoals @malus65 er een heeft.
Of een Sinn 856. De non-gmt versie. Sterker nog, allebei gaat ook voor de helft van het budget. Doen dus, en een Nomos AHOI erbij.
Dan is je 5000 op en heb je drie bomb proof vrijetijdshorloges.
Je was me net voor 
Duurt lang!
Een Pam blijft als weekend / casual klok niet te versmaden! Er zijn momenten dat ik er geen in mijn collectie had maar dat duurde dan nooit lang! Is voor mij een echte vaste waarde in mijn toch wel met enige regelmatigheid wisselende collectie.
Zeer fraai met die groene band!
Dat 
Een blauwe AT is prachtig, maar ik las tussen de regels door dat @Bauhaus nu juist eens keer een wat minder veelzijdigs, wat meer uitgesproken en met net wat meer kleur wil.
Ben benieuwd wat de keuze is geworden.
En dat! 
Transformers horloge natuurlijk. FTW!!
Prijs weet ik zo niet, maar het valt denk ik wel binnen je budget.
Zo hou je ook nog geld over voor een ander bandje.
Wat een eensgezindheid weer! Je kunt me inhuren hoor; scheelt een hoop tijd. 
En inderdaad, de nieuwe aanwinst hoefde niet onder een manchet te passen maar het idee van de nieuwe AT kwam van hemzelf.
Ben benieuwd wat het is geworden…
Een paar dagen geduld…
Dan stel ik de aanwinst voor met live foto’s
Bedankt allemaal 
Dat zou knap zijn!
Nou ik denk dat ik al een short list zou hebben:
Panerai
JLC DEEP sea chrono
Heuer autavia.
Maar tja er is zoveel keus. En ook weer niet.

Kleine hint voor al jouw volgers…