Weekend horlogecursus

Ik heb wel (zeer veel) interesse in zo’n horlogeweekend, maar helaas kan ik op korte termijn niet. Is er een kans dat dit in de toekomst herhaald gaat worden?

@Haakie - natuurlijk heeft iedereen een ander budget, maar vergeleken met horlogeworkshops in Duitsland is die 500 een hele mooie prijs. Ben je niet bang door concessies te gaan doen aan het horloge dat je te veel op kwaliteit inlevert? Zelf vind ik de getoonde horloges qua prijs ook nog wel aan de onderkant van de markt zitten. Horloges zijn nou eenmaal een prijzige hobby.

Hierbij de definitieve data
weekend van 9 en 10 april…op verzoek van LeenV
of het weekend van 16 en 17 april
Graag zsm een pm als je serieus wil inschrijven, ze hebben maar plaats voor 6 deelnemers.

@ haakie…was in eerste instantie ook mijn gedachte maar toen ik zag dat de prijs van de Blancierweekenden tussen de 900 en 1200 lag en hoorde dat daar een Molnijahorloge werd verkregen, was mijn keuze snel gemaakt. Ik heb liever een echt ETAuurwerk en de prijs van 499 is wel heel erg schappelijk mijns inziens.( blijt uiteraard wel een hoop geld)

@ Traveller…gezien de vele positieve reacties komt er zeker een vervolg…
Er is gekozen voor kwaliteit en daarom voor de ETA2824 onder andere…

@Rich:

Ok, dat is duidelijk. Ik heb er op dit moment niet het geld voor. Maar ik zou graag een volgende keer van de partij willen zijn!

Ik laat deze keer ook even aan me voorbij gaan.
Maar blijf het wel volgen uiteraard…

nog 2 plaatsen beschikbaar…

topic mag dicht

wel een verslag en foto’s he!

zal niet gaan, helaas te weinig animo dus geen verslag of foto’s…