Weekendje weg

Mijn wederhelft en ik zijn net terug van een heerlijk weekendje weg. Kids uit logeren, de auto in, lekker eten in -en een dag slenteren door- de binnenstad van het mooie Haarlem.

Zelf had ik 1 wens: bij de plaatselijke Schaap/Citroen langs om de Pelagos te passen. Hier aangekomen werden we zeer gastvrij ontvangen. Helaas was de Pelagos niet op voorraad (Tudor komt op korte termijn wel in het assortiment in Haarlem). Eenmaal in gesprek kwamen we uit op de Speedmaster. Ook deze klok trekt mijn aandacht al een poosje, dus dit was het moment om nader kennis te maken…

Wat bleek: alleen de Dark Side Of The Moon-versie was op voorraad. Deze werd er gelijk bijgepakt: wat een ongelooflijke topper is dat! Veel keramische onderdelen, een prachtige plaat, geweldige band, fantastisch uurwerk (kreeg er nog even een loepje bij om 'dieper te kijken), kortom: top!

De foto’s (excuses voor de iPhone-kwaliteit):

Na een leuk gesprek ontving ik nog een paar mooie magazines (oa van Omega). Mijn ervaring met S/C Haarlem is danook prima: goede service en ze nemen de tijd (tu)

Al met al hebben we een fantastisch weekendje Haarlem gehad. Binnenkort maar eens terug voor de echte kennismaking met de Pelagos!

Zo hoort het (tu)
Mooie Omega hoor !

Die IPhone schiet redelijke plaatjes hoor…

Verder heb ik eigenlijk alleen
Pink Floyd in mijn kop nu.:wink:

Ah, bij mijn lokale (en favoriete) Schaap en Citroen. Altijd netjes te woord gestaan en geholpen, en al meerdere keren tevreden met een nieuw horloge terug naar huis gegaan. Kwam er voor mijn verhuizing toch zeker een paar keer per maand!

Voor een volgende keer: de friettent linkstegenover de sc heeft de ekkerste patat

:stuck_out_tongue:

Leuk hoor zou een dagje uit. Wat ik me alleen afvraag, gaat 't nou zo goed of zo slecht dat ze maar 1 model op voorraad hebben?

geweldig horloge… Speedmasters zijn natuurlijk allemaal topklokken… maar deze. Zirconium Oxide onderdelen… mooi… Ik vind ook de Radiale Côtes de Genève op de rotor en de bruggen prachtig… wat een aandacht voor details!..

Zo hoort 't, en dat is natuurlijk ook weer een stukje meerwaarde van 'n AD.
Prachtig horloge ook, heel bijzondere kast!

Ben wel benieuwd wat jouw ervaring was met die klok om de pols… >X

Mijn ervaring was super! M’n vrouw gaf later nog aan dat ze eigenlijk n foto van m’n glunderende gezicht had moeten maken…:wink: Ik was behoorlijk onder de indruk!

Helaas is deze wel behoorlijk boven mijn budget.

Gaaf hoor! S&C Haarlem is top.

“(Tudor komt op korte termijn wel in het assortiment in Haarlem).”

Apart. Voorheen toen ze net geopend waren, hadden ze Tudor gewoon in het assortiment. Daarna was het van de website verdwenen, maar hadden ze nog wel gewoon modellen op voorraad (en ook alles leverbaar).

JTrapman Schreef:

Ah, bij mijn lokale (en favoriete) Schaap en
Citroen. Altijd netjes te woord gestaan en
geholpen, en al meerdere keren tevreden met een
nieuw horloge terug naar huis gegaan. Kwam er voor
mijn verhuizing toch zeker een paar keer per
maand!

Ook mijn favoriete S&C en inmiddels ook al meerdere horloges bij ze gekocht. Grappig detail; Bij de aanschaf van mijn speedmaster kwam mijn leeftijd ter sprake. Een stel wat ook rond aan het kijken was vond het grappig, dat ik al op zo een ‘jonge’ leeftijd al met dure horloges rondliep.

De verkoopster vertelde toen dat het nog jonger ook voorkwam. Een jonge klant die zijn verjaardagscadeau een tijd in de kluis had laten liggen tot aan zijn verjaardag. Toen ik vroeg of het een groene sub was keek ze me vreemd aan :smiley:

Hier ook goede ervaringen met SC Haarlem. Top klok.

Gassan Diamonds heeft de Pelagos waarschijnlijk wel op voorraad mocht je er een willen passen. Zou ze wel even van te voren bellen.

MichielV Schreef:

Gaaf hoor! S&C Haarlem is top.

“(Tudor komt op korte termijn wel in het
assortiment in Haarlem).”

Apart. Voorheen toen ze net geopend waren, hadden
ze Tudor gewoon in het assortiment. Daarna was het
van de website verdwenen, maar hadden ze nog wel
gewoon modellen op voorraad (en ook alles
leverbaar).

JTrapman Schreef:


Ah, bij mijn lokale (en favoriete) Schaap en
Citroen. Altijd netjes te woord gestaan en
geholpen, en al meerdere keren tevreden met een
nieuw horloge terug naar huis gegaan. Kwam er
voor
mijn verhuizing toch zeker een paar keer per
maand!

Ook mijn favoriete S&C en inmiddels ook al
meerdere horloges bij ze gekocht. Grappig detail;
Bij de aanschaf van mijn speedmaster kwam mijn
leeftijd ter sprake. Een stel wat ook rond aan het
kijken was vond het grappig, dat ik al op zo een
’jonge’ leeftijd al met dure horloges rondliep.

De verkoopster vertelde toen dat het nog jonger
ook voorkwam. Een jonge klant die zijn
verjaardagscadeau een tijd in de kluis had laten
liggen tot aan zijn verjaardag. Toen ik vroeg of
het een groene sub was keek ze me vreemd aan :smiley:

Haha, leuk! Wat is het toch een kleine wereld, he? (tu)

Inmiddels alweer dik twee jaar de Hulk in mijn bezit. Nog steeds een fantastisch horloge.

haha

Dank je voor de tip.

Ze hebben m bij S/C ook wel, maar nu alleen in een ander filiaal. Kunnen m wel laten komen als ik t vooraf aan zou geven wanneer ik zou komen.

Lwd79 Schreef:

Mijn ervaring was super! M’n vrouw gaf later nog
aan dat ze eigenlijk n foto van m’n glunderende
gezicht had moeten maken…:wink: Ik was behoorlijk
onder de indruk!

Helaas is deze wel behoorlijk boven mijn budget.

De normale is ook n beauty. Maar de decoratie vh 9300 uurwerk is prachtig.

Ik vond m alleen erg hoog op de pols dragen.

Dat vond ik juist weer meevallen… Komt mogelijk ook door de ervaring met de PO 8500.

Lwd79 Schreef:

Dat vond ik juist weer meevallen… Komt mogelijk
ook door de ervaring met de PO 8500.

Dat vond ik ook n tonnetje, maar dat vond ik vd po2500 ook.

Prachtige wekker, blijft toch legendarisch zo’n speedmaster.

Veel plezier ervan!