Weekendje weg

…naar het schitterende Zuid-Limburg, kon ik gelijk een horloge afgeven aan een gelukkige Dennis en was ik ook niet afhankelijk van PostNL :stuck_out_tongue_closed_eyes: gelijk ook maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om door te rijden naar Aken naar Juwelier Lauscher, met als resultaat dit:

jullie snappen dat mijn weekend toen al niet meer stuk kon
de volgende dagen het altijd mooie Zuid-Limburg doorkruist met opgerolde mouwen (het was ook mooi weer hoor)
zodat ik regelmatig op mijn prachtige Sinn kon kijken.

13 likes

Mooi :+1:

Zeer mooi geniet ervan
veel draagplezier

Van Harte gefeliciteerd met deze prachtklok. Ik kan uit ervaring zeggen dat een silicone band ook erg lekker zit aan deze klok.

Hele mooi horloge :+1:

En Z-Limburg is altijd goed

Ja, die is inderdaad erg mooi!

Lekker, maar ik snap nooit dat mensen hun horloge dan exposeren op een materiaal dat mogelijk krassen op je hagelnieuwe horloge kan veroorzaken. Er zal bij mij geen boom, steen of zand “leuk” op de foto komen.

1 like

Bezel en band zijn van tegiment technologie, dus kans op krassen is miniem.

1 like

Rode silicone band is onderweg :smile:

Die is mooi, maar geloof ik ook dik 300 euro?

1 like

Goede keus! Maar zou gauw het echt winter wordt, gaat er hier groen of zwart Sinn-rubber op!

1 like

Gratuliere!! :+1:t2:

Hele mooie aanwinst :thumbsup:

Super, gefeliciteerd met deze aanwinst, geniet ervan :+1:

mooie Sinn. Veel draagplezier !

Heel mooi

Gr Pieter

Geniet van deze nieuwe aanschaf! Veel draagplezier toegewenst met de Sinn :thumbsup:

Mooi :thumbsup:
Veel plezier ermee.

Pieter.

Top, ik ben benieuwd. Ik heb het maar bij de onopvallende zwarte band gehouden, die draagt echt perfect. Het was wel een enorme stofmagneet in het begin. Ik wilde de rode er eventueel ook nog bij hebben, maar nu ik op dit moment de PO Seamaster het meeste draag, heb ik dat op een laag pitje gezet.

Heel erg mooi. Veel plezier ermee.