Weekje vrijaf!

Hallo allemaal,

Zoals elk jaar zal ik begin mei een weekje vrijaf nemen. Die week staat in het kader van " het horloge ". Weet iemand waar ik naartoe kan, ook door de week voor het bezichtigen en eventueel ook aankopen van vintage horloges? In het groot verlof is het weer de beurt aan het Omega en Patek Philippe museum maar daar kan je uiteraard niet kopen! Wie kan me een goede tip geven waar ik kan rondneuzen? het lijkt misschien een beetje een vreemde vraag maar ik ben zot van horloges en hoe ouder hoe zotter precies!
Groeten,
Bart.

2 likes

De Rikketik?

De Rikketik is op 30 april. Deze doe ik sowieso al! Het is voor vanaf 7 mei dat ik aan het zoeken ben!
Goede tip maar deze beurs sla ik niet over!
Mvg,
Bart.

Loop eens binnen bij Broquantique in Maastricht, veel mooie vintage horloges, ben je wel een paar iur zoet

dat staat al genoteerd! Is zelfs niet ver van thuis af! Bedankt! Maar de week is lang hé! Nog iemand tips?

Koningsallee Dusseldorf, BahnhofstraĂźe ZĂĽrich

Hier nog wat tips van Broquantique voor beurzen:

http://www.brocantique-watches.com/beurzen/

dank u maar we zitten intussen 2 jaar verder! :grin:

1 like

Kwijlen kan je goed bij Amsterdam Vintage Watches en Amsterdam Watch Company :wink:

Dat lijkt me wel iets. Maar is in Dusseldorf niet gewoon de stad waar hier en daar wat juwelier zaken liggen of is er echt iets te bezichtigen?

ja die ken ik! Alleen met de auto niet te doen aan parkeergeld en met de trein vanuit mijn woonplaats kost stukken van mensen!

Rijdt die trein over volle marktpleinen?

ik wil zeggen dat dit verschrikkelijk duur is! Ik heb dit vorig jaar willen doen maar daar kwam ik snel van terug!

Met een groepsretourtje a 7 euro kan je voor 7 euro overal naar toe :wink:

Voor 8 euro van een handelaar :slight_smile:

ja maar ik ben maar alleen en dat kostte me 88€ heen en terug! Ik denk dat met het vliegtuig beterkoop was geweest!

WatchworksHaarlem… Kan je prima doen na een dagje Amsterdam, of ervoor… Of maak er een horloge verken weekend van… Farid (eigenaar) verwoordt het mooi: vintage & pre-loved watches.

mooie tip daar ga ik meer info over zoeken!
Bedankt voor de vele reacties allemaal!
Mvg,
Bart.

1 like

Hahaha zit gewoon te snurken, sorry!

Ik ben komend weekend in Maastricht,waar in Maastricht zit dit?