Dit was een gearchiveerd deel van het forum.
Het is echter weer actief gemaakt.
Leuk! En wanneer is het off topic aan de beurt?
Waarom was dit deel eigenlijk inactief gemaakt? Zomaar uit nieuwsgierigheid.
Lijkt mij een zeer slecht plan om in dit deel meteen over off topic te beginnen
Cool man, dit lijkt me echt een interessant onderwerp!
Geen idee eerlijk gezegd….
ok
Het gaat terug tot 2005.
Wellicht is dit gedaan om eea te bewaren voor het nageslacht
Maar ik denk een goede actie. Kunnen alle nieuwe reviews (wellicht ook NA reviews) mooi onder dit kopje voor naslagwerk.
@jur is het technisch mogelijk om filmpjes te plaatsen die dan op de server staan? Zodat ze vindbaar blijven?
Lijkt me leuk om technische zaken dmv van filmpjes te kunnen laten zien.
Overigens erg bedankt voor je werk alhier. Het lijkt me soms een flamoezante klus. Respect!
ahhhh, wat een prachtige treffend mooie karakterisering is dit. Sjapoo
Toen was ik 3!
Goeie ouwe tijd
maar moet dit eigenlijk niet eerst door de droogkuis?
Dank Jur,vraagje mag je hier ook je zelf gemaakte kunst laten zien?
Top dat dit terug is, thnx mods!
Hee @Jur, leuk! Even voor degene die geen uurwerken herstellen of zo:
Betekent dit dat een garden variety NA hier niet hoort maar in Algemene horlogepraat (uweetwel: Ik heb dit zo lang gewild, gevolgd door één of twee foto’s), en dat een wat meer doorwrochte NA hier ook kan, of moet ik hier pas zijn op het moment dat we het echt diepgaand gaan doen of de review long term is?
Haha, ik zie jou bij dit soort topics altijd voor me. Om je heen kijkend in je huis, geen steun vindend, en uit dat moment gehaald worden door de pakketbezorger die een manual van je NA af komt leveren. 3 multomappen gaan eenvoudigweg niet door de brievenbus.
Je gaat hier een goede tijd hebben Chris. En techniek is techniek, zolang het horlogegerelateerd is. Zo weet ik dat @lassale vorige week nog een JLC autoklokje ( ja dat heet een klokje) heeft gereviseerd voor een klassieke showroom gerestaureerde Maserati 3500 GT. ( geloof ik) Dat is toch prachtig!