Ik vind het ook verveled dat het zo uit de hand is gelopen.
Dit was absoluut niet mijn intentie.
Pas op dat je niet in slaap sukkel met die saaaaaie film
Zzzzzzz…
Met die laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dialogen
Ik probeer ook niet een slachtoffer rol in te nemen en heb zelf bewust daarom gereageerd hier.
Maar de juridische complicaties Zijn een ander verhaal
Help!! M’n bier en chips zijn op en nog steeds bijna iedere minuut reacties…hoe nu verder?
Jij blijft ook maar doorratelen terwijl je in je eerste post in dit topic om Jur riep.
Ik vlag zelden, maar dit gedroptoeter mag van mij over zijn.
En dat voor iemand die hier net 2 weekjes vertoefd
Nou, precies dit Ondanks dat ik wel in een deuk lig om de reacties.
En om @daniel997 een hart onder de riem te steken, beschouw het als een leermoment en kies de verkoper wat zorgvuldiger uit de volgende keer.
Niks aan de hand
Dat dacht ik ook
Sorry maar anciënniteitsgedrag op fora is vind ik belachelijk.
Magoed, resultaat van dit topic?
- iedereen die hier meegelezen heeft zal wel 2 keer nadenken vooraleer een klok te reserveren op langere termijn voor Daniel;
- de mooie Omega van Warroo heeft toch leuke reclame achter de rug.
Nu ga ik me verder verdiepen in de kunst van het relativeren (tip) en wat Downton Abbey opzetten (ja echt).
Dit topic is gesloten vanwege een groot aantal vlaggen vanuit de gebruikersgroep.
Hahahaha
Tjonge jonge nou.
En opeens blijken er dan een paar gasten onder de vloer te zitten… out of the blue … WTF
Weer zo’n topic dat bewijst dat de “community” maar in beperkte mate bestaat.
Het is net Marktplaats (tegenwoordig)
Droevige constatering, maar net de echte wereld.
Gelukkig zijn er nog zat forumleden waar ik alle vertrouwen in heb.
Dat hadden we al begrepen.
uiteraard,
vooral omdat het van een serieuze bedreiging door de TS is verwaterd tot een lach-of-ik-schiet toestand.
Let me Google that for…me
Kan je dat eten?
Als de beide heren nog even sorry tegen elkaar zeggen kan dit topic wat mij betreft weer dicht. Lijkt me voor iedereen beter.