Vandaag de Panerai naar Munchen verstuurd.
Toch wel een beetje verdrietig, zeker toen ik de foto’s van alle andere horloge’s die ik verkocht heb bij elkaar ging zoeken.
Sommige mis ik toch nog wel.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
leuk setje bij elkaar
wat heb je nu nog over ?
Hier zaten erg mooie horloges tussen!
Dat snap ik dat dat pijn doet. Daar zou ik er ook een paar flink van missen. Sterker nog, sommige mis ik omdat ik ze nog niet heb
Tsjonge…
Dat zijn niet de minste klokjes die je verkocht hebt.
Begrijpelijk dat je een gemengd gevoel hebt daarbij.
Pfff, Wat wen fraaie klokjes zeg, niet normaal. Als je dit al hebt weggedaan, ben ik benieuwd wat je nog hebt. Voorkeur voor zwarte wijzerplaat zie ik al wel!
De panerai en de iwc vind ik wel de mooiste. Een grail voor mij, maar vrees nooit de pecunia te hebben om die te kopen…
Dat zijn geen verkeerde horloges, maar ben nu ook wel een beetje benieuwd wat je nog in je bezit hebt… SOTC?
Wow er gaan er heel wat in en heel wat uit. Roept inderdaad de vraag op wat je nog hebt.
Voor degenen die vragen welke ik nu nog heb.
Ik heb geen hele dure meer, zoals de panerai en de rolex. Ik heb veel geld geinvesteerd in mijn high end audio installatie, en de mens moet keuzes maken in het leven.
Overigens, van de verkoop van het ene horloge, heb ik het andere gekocht dat ook weer door mij verkocht is en dus boven is vermeld.
Het is zeker niet zo dat ik bovenstaande horloges allemaal tegelijk in bezit gehad heb.
Enkele horloges die ik nog heb:
Van mijn Tag Heuer Monaco blijk ik geen foto’s te hebben. Maak ik nog wel eens.
Dat is ook geen lullig lijstje.
Ik heb veel geld geinvesteerd in mijn high end audio installatie, en de mens moet keuzes maken in het leven.
Ik begrijp het.
Ik heb hetzelfde audiofiele virus.
Maar in elk geval mooie verzameling die je nog hebt!
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Nou wat je nu nog hebt mag er best zijn hoor (tu)(tu)
Ik herken je gevoel wel!
Zeker als ik zie wat je allemaal weg hebt gedaan. Daar zit veel moois tussen.
Zitten een paar prachtklokken tussen!
Pfff, inderdaad, dat is nog een understatement!
harb Schreef:
Nou wat je nu nog hebt mag er best zijn hoor
(tu)(tu)
+1