Weer een horlogediefstal

Ik neem aan dat je de horloges bedoeld😉

1 like

Hufters… zou me niets verbazen als deze op marktplaats komen te staan

1 like

Dat is mooi klote kerel!!!
Ik hoop dat ze gepakt worden en jij je horloges weer in je bezit krijgt.

1 like

Balen man ,hoop echt dat ze nog terecht komen .

Ten eerste… wat een #$@@ zooi. Mensen moeten afblijven van andermans spullen.

Ten tweede, een oproep aan mijn mede HFers…
Bij deze ben ik aan het bieden op een Seiko 7005-8000R en een nieuw glaasje zodat @Smoothsecondscom die weer terug heeft.
Wie kan deze een service beurtje geven voor hem als ik hem win? En wie heeft er een mooi 18mm bandje voor? Kunnen we samen toch een beetje de pijn verzachten!!

6 likes

Erg jammer, ik zal erop letten, sterkte gewenst!

Kloten om mee te maken zoiets, hoop dat je de horloges nog terugkrijgt.

Wat een zooi :cold_sweat:. Echt balen man. Heb je een pm gestuurd, het is waarschijnlijk niets, maar toch maar op zeker spelen :no_mouth:

Wat een tof gebaar, ontzettend bedankt!

Toch kan ik dat niet van je aannemen, ik denk niet dat de Seiko een blijver was en ik voel me sowieso bezwaard. Ik denk dat je geld beter besteedt is aan een goed doel!

Het gebaar waardeer ik overigens zeer!

4 likes

toch denk ik dat je het bericht moet weg halen hier. Als ze wel beetje in die business bezig zijn zitten ze hier ook gewoon op.

sterkte verder!

Het is een klein gebaar die ik graag doe, geen probleem. Heb er absoluut geen moeite mee. En wat je keuze met het horloge erna is, is aan jou. Zeg maar.

Wat een vuige streek, misschien wordt het nog opgelost, sterkte :four_leaf_clover:

Inmiddels zijn er flink wat databases voor registratie van gestolen horloges, kan er misschien een vast gepinde draad van worden gemaakt @jur ??
Ook handig om te doorzoeken VOOR je een aankoop gaat doen…

Voor The Watch Register moet ook betaald worden, misschien is er een professionele handelaar / wederverkoper die hier al gebruikt van maakt en dit als service erbij kan doen voor HF leden ?

Gratis

Gratis
https://www.mystolenwatch.com/home-en/

Watch Claim in samenwerking met Art Recovery voor het registreren van je claim op een waardevol goed, veel gebruikt door veilinghuizen naast het Art Loss Registry

Dus het was OK geweest als je horloges gejat worden door een gepassioneerd verzamelaar? Ik moest zo lachen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maarreh, TS: Ik hoop dat je de spullen terug krijgt, deels of liefst helemaal. Succes.

3 likes

Wat een hufters zeg. Blijf lekker met je tengels van andermans spullen af.
Ik hoop van ganse harte dat je ze snel en in dezelfde staat terug gaat krijgen.

Ik vind het geen klein gebaar :wink: Het is ontzettend attent maar ik denk dat er mensen zijn die het harder nodig hebben, dus ik kan niet met een goed gevoel accepteren dat er bij mij een luxeproduct wordt gesponsord. Misschien kun je er iemand anders mee helpen!

1 like

Enig idee wat de inboedel of auto verzekering er mee doet. Of was je op vakantie waardoor het onder je reisverzekering valt

Ik ben nog aan het kijken, maar vermoedelijk heb ik pech. Het was niet mijn auto, maar een auto van een familielid en ik ben daar volgens mij niet voor verzekerd. Heb het wel nagevraagd voor de zekerheid, ik wacht nog op antwoord.

Oke, moet wel goed voelen inderdaad. Dan laat ik het los. Haalt niet weg dat ik nog steeds hoop dat je de gestolen horloges terugkrijgt natuurlijk.

1 like