Weer een horlogediefstal

De laatste maanden heb ik al een paar keer topics voorbij zien komen van horloges die gestolen zijn. Hoewel het regelmatig voorkomt had ik toch niet verwacht dat het bij mij zou gebeuren, helaas toch wel. Op zondag 18 juli is er in mijn auto ingebroken waarbij een aantal horloges zijn meegenomen. (Die ik vrijwel nooit in de auto heb liggen, en ook niet in het zicht lagen :neutral_face:). Gelukkig zijn het vintage horloges die niet veel voorkomen (op 1 horloge na). Ik hoop dat de dieven dom genoeg zijn om ze te koop te zetten op marktplaats of iets vergelijkbaars en dat ze zo gepakt kunnen worden. Als je iets langs ziet komen, stuur dan S.v.p een PB. De onderstaande horloges zijn gestolen, 3/4 zijn op het forum gekocht:

Een orient kamasu: https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-orient-kamasu-zwart/330991

En twee vintage Seiko’s:
https://www.horlogeforum.nl/t/vintage-seiko-7005-8000r-zeer-netjes/339023

https://www.horlogeforum.nl/t/gereserveerd-seiko-66-7100-p/342384
image
Verder nog deze vintage citizen:

Lesje geleerd, ik laat geen horloges meer in de auto liggen… ook niet overdag in een nette woonwijk.

16 likes

Dan zit er zoiezo iets goed mis boven als je uit passie gaat stelen. Hopelijk komen ze bij je terecht.

5 likes

Sterkte kerel! Ik ken het gevoel

2 likes

Baluh!

1 like

Oefff, echt heel zuur voor je, kerel. Een vies gevoel geeft het. Hopelijk mag je ze ooit terug zien.

1 like

Wat een uitschot weer! Bah…

Sterkte kerel. Ik zal mijn ogen open houden

1 like

Ongelofelijk, heel erg balen voor je. Ik hou het in de gaten.

1 like

Eikels! Blijf van andermans spullen af. Hopelijk komen ze weer terecht

1 like

Balen joh.

1 like

Was hier niet van op de hoogte, ik ga er mee aan de slag! Helaas heb ik volgens mij maar 1 of 2 van de serienummers ergens beschikbaar op foto’s, maar iets is beter dan niets.

Ik ben altijd benieuwd of zoiets werkt… of dat ze het uiteraard goed bedoelen maar of het resultaat oplevert.

www.stopheling.nl is van de overheid en gratis…

Wat kloten man! Ik wens je veel sterkte toe en zal zeker mijn ogen open houden!

1 like

Tja, das niet zo leuk, sterkte.

De overheid heeft geen geld of andere inkomsten dan het afromen van jouw geld dus gratis gaat niet op…

1 like

Oké correctie: je bent al lid van de organisator van www.stopheling.nl en betaald hier niks extra’s voor.

2 likes

Dat heet gewoon belasting. Niks bijzonders toch.

4 likes

Bij mij hebben ze een paar jaar geleden thuis ingebroken en een zakje horloges gejat. Waren de erfenis van de overgrootvader en grootvader van mijn vriendin. Niet veel geld waard, maar wel eeuwig kut dat ze zijn gejat. Klootzakken.

3 likes

Sterkte met het verlies.
Het is altijd balen natuurlijk als het je gebeurd.

1 like

Vervelend zeg. Hoop dat ze terug komen !

1 like

Wat vervelend zeg! En mijn ex zat er ook tussen😪 hoop dat ze snel weer in je bezit zijn!

1 like

Echt balen voor je. Hopelijk gaat het nog goed komen, maar ik vrees het ergste.

1 like