Weer een Meistersinger!

Ik ben echt groot van van de Meistersinger klokjes. Heb er in het verleden 2 gehad en heb nog een Urban Day Date liggen. Liggen ja, want hiermee moet ik even langs de juwelier voor een kleine reparatie.
Nu zag ik afgelopen week een mooie Meistersinger No3 te koop staan. Deze heb ik nog nooit in mijn bezit gehad en wat me heel erg trok aan dit horloge was (en is) de diameter. Dit is een horloge van 38mm en met mijn kleine dunne polsjes is 38-40mm echt perfect. 41mm en 42mm kunnen wel, maar moet ook niet groter worden.
Maar terug naar de Meistersinger. Vorige week zaterdag contact met de verkoper gehad en vrijwel dorect tot een mooie deal gekomen.
Vandaag, na werk, het horloge opgehaald bij VWC (Valley Watch Company) in Veenendaal. Ik werd ontvangen door de super vriendelijke en goed gemutste Ralph. En terwijl ik de set rustig kon bekijken hebben we even gepraat over horloges en ons werk enzo. Super relaxed. Na mijn vertrek kreeg ik gelijk nog wat appjes van Ralph waarin ik nogmaals veel draagplezier gewenst kreeg en ook de factuur (bij VWC kun je kiezen of je de factuur op paier, per e-mail of per Whatsapp wilt ontvangen). Ik ben echt superblij met deze klok en dit is dan ook weer een mooie toevoeging aan mijn collectie. Helaas betekent dat dan wel dat ik 2 of 3 klokjes moet gaan verkopen. Anders heb ik er echt teveel haha. Maar ja, beetje rouleren met horloges vind ik ook wel gaaf.

47 likes

Sjapo! Dat doe je goed😉

1 like

Meistersinger is cool. :v:

1 like

Geniet er van. Doen wij ook.

1 like

Mooi! Goede keuze

1 like

Veel plezier met je No03, is en blijft een topper :ok_hand:

1 like

Mooie aanschaf!

1 like

Zelfs de verpakking is stoer!

1 like

Geniaal, die zou niet misstaan in de boekenkast. En de Meister om de pols natuurlijk!

1 like

Eerlijk gezegd is het niet mijn type horloge ,maar natuurlijk wel gefeliciteerd met deze klassieke schoonheid en veel draagplezier gewenst.

2 likes

Ik zou zelf niet kunnen wennen aan een einzeiger maar mooi uitgevoerd is hij zeker :ok_hand: Gefeliciteerd ermee

1 like

Top! :ok_hand: Veel plezier ermee!

1 like

Heel gaaf! :+1: Veel draagplezier!

1 like

Prachtige Meistersinger, veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge. Meistersinger staat ook hoog op mijn lijstje om nog eens aan te schaffen.

Heel veel draagplezier

1 like

Gaaf

1 like

Gefeliciteerd. Mooie aanwinst!

1 like

Nice, gefeliciteerd!

1 like

Heel gaaf

1 like