Weer een mooie voor deze ''Seikofiel''

ik ben er echt blij mee , op de foto’s is hij leuk …maar in werkelijkheid is het een plaatje, de mooie ‘‘King Seiko vanac special’’ 5246-6070 hi-Beat automaat .
echt in top staat.
ook mooi om te zien is hoe de seconde wijzer in de rondte ‘‘zweeft’’

oei oei oei, dees is wel mooi. Maar seikofiel??

Je hebt 1 van je mooiere te koop staan en je prijst hem aan als een malle maar toch doe jum weg?

sonde joh!

gr jaap

Tijd voor een filmpje zou ik zeggen.

ja klopt …maar het gaat hier nu een beetje uit de hand lopen…word hij over een dag of 5 niet verkocht …mag hij blijven :wink:

ja das leuk …doe ik …dat ga ik even filmen…en zet ik op tjoepjoep

Mooie. Van die verkoopsite met dat vele geel als kleur. En die andere had ik ook al te koop zien staan. Maar nu ik ebay heb ontdekt snap ik dat iemand ook té veel horloges kan hebben.

Ik vind de kast van deze wel een beetje gladgepoetst. Wijzerplaat is fantastisch! En dat gladde valt ook wel mee denk ik. Vind er maar eens ééntje…
Hoe hoog is het tikgetal van dit uurwerk? Die “sneltikkers” zijn nog wel eens gevoelig voor het juiste soort olie en zo.

Maar nogmaals, érg gaaf :slight_smile:

deze is voor jou jantje

even een filmpje ervan gemaakt …met een leuke song
ships…hoe kan ik het filmpje plaatsen hier???

Hij schokt toch een heel klein beetje :wink:

Je weet ze altijd wel wel te vinden hoor! Een mooie jaren zeventig klok met een leuk uurwerk. Deze zal waarschijnlijk ook wel draagtijd gaan krijgen;)

Normaal met [flash]link [/flash] maar dat pakt hij niet.

hahahah dat ben ik…zijn de zenuwen

ff kijken of dit werkt

nog niet helemaal perfect, maar nu kan je het filmpje gelijk aanklikken :slight_smile:

[youtube ] hier de link [/youtube ] (geen spatie tussen de laatste ] natuurlijk)

ja dacht ik ook maar kijk foto…zo horen ze te zijn…

Yes Thanks!!!

Ben.R Schreef:

ja klopt …maar het gaat hier nu een beetje uit de
hand lopen…word hij over een dag of 5 niet
verkocht …mag hij blijven :wink:

Ik zal hem wel in de gaten blijven houden. Ben er nog niet uit. Kvind hem op de 1 of andere manier erg moo.

gr jaap

er is ook helemaal niets mis mee …loopt zeer goed mooie reserve rond de 2,5 dag …
en word nog steeds om de 5 dagen vertroeteld in de Watchwinder…

Top klok! Gefeliciteerd :smiley: (tu)

Gaaf! die zwevende seconde wijzer!

Fantastisch filmpje Ben, goede muziek ook (tu) En natuurlijk een fantastich horloge! (waar heb je die nou weer vandaan, niet van de MP) Ik ben op zoek naar een Seiko uit maart 1973, deze is toch niet toevallig uit die maand?