Weer een NA

Een keer een smartwatch proberen.

3 likes

1 like

Ben benieuwd hoe het bevalt. Zie de reportages met belangstelling tegemoet.
Het horloge zelf ziet er in ieder geval als een horloge uit en niet als een soort Pokémon-speeltje :joy:.

1 like

Vanavond ff rustig bekijken, er zijn nog 2 NA s onderweg.

Misschien méér informatie geven?
Website, specs, prijs, functies?
Alvast bedankt.

5 likes

Ja graag meer info.:slightly_smiling_face: Zo kun je em net zo goed in her wat dragen we vandaag topic zetten met na eronder…

3 likes

Besteld op AliExpress voor bijna 30 euro. Het tooltje om de band kleiner te maken is al krom.

Nu verbonden met m’n mobiel,

1 like

Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Congrats! Kun je niet echt een buil aan vallen, lijkt me. En idd niet zo’n lelijk zwart vierkant schermpje op je pols. Zou ik ook niet mee willen lopen. Als ze me zouden dwingen om een smartwatch te dragen, dan in ieder geval iets dat zoveel mogelijk op een horloge lijkt, zoals een TAG Heuer Connected. Maar gaat, denk ik, nooit gebeuren. Ben teveel verknocht aan zo’n stukje mechaniek om m’n pols. :blush:

3 likes

Moest hem even opzoeken, leuke smart en zeker voor die prijs.
Gefeliciteerd dus, wel al die functies gebruiken he. veel draagplezier :ok_hand: :+1:.
Heb zelf een Samsung smart watch, ligt stof te happen in de la. Ben toch meer van mechanische horloges :wink:

2 likes

Gefeliciteerd.

1 like

Het is enorm wennen, bij elke nieuwe melding trilt hij en schrik ik me de pleuris. Kijken hoe lang ik dit volhoud. Gok totdat de volgende NA binnen is​:joy::joy::joy:

2 likes

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze trendy aanwinst!!
Ik wens je er een energieke tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Leuk, zo’n smartwatch die op een horloge lijkt. Ik heb een fitbit, die ik jaren heb gedragen. Op een zeker moment begonnen al die tringeltjes mij te storen. En het begon me tegen te staan dat ik altijd wist hoeveel stappen ik had gelopen en hoe hoog mijn hartslag was.

1 like