Weer een nieuwe aanwinst..............

Deze keer een Omega Speedmaster MK 4.5
Fors horloge, wat mede door de originele stalen band toch heel prettig draagt.
De sunburst is nog lichtjes te zien op de kast, maar in de toekomst misschien toch een keer opnieuw laten opmaken.
Horloge is voorzien van een (volgens de verkoper uiterst zeldzame) telemetre ring.
Dit i.p.v. de normale tachymeter indeling.
Ik heb hier zo snel echter niets over gevonden, dus als er foruleden zijn die hier iets meer over kunnen vertellen dan hoor ik dat graag.

Mooi hoor (tu)

Je hebt inmiddels ook al een hele mooie collectie opgebouwd geloof ik!!

Top. (tu)

Van de bezels van de speedmaster 4.5 weet ik niet veel. Van de Professional weet ik dat er in enkele perioden speedmasters met alternatieve bezels te krijgen waren, zoals decimaal en telemetre.

Erg mooi, van harte proficiat.

Proficiat!
Erg cool horloge

Mooi (tu)

groet, Jurgen

Ziet er goed uit! (tu) Gefeliciteerd.

Gr. Glenn

Weer zo’n klapper erbij! :)-D

malus65 Schreef:

Weer zo’n klapper erbij! :)-D

Da’s een leuke (tu) want daar gaat het nou net om bij een Telemetre-ring.

Her’ ya go:

Top Menno, ik kon me er geen voorstelling van maken waar het voor diende.

Heel mooi gefeliciteerd (tu)

mvg

Ooit m’n eerste chrono, maar vorig jaar toch maar eens afscheid van genomen.
Als jij er net zo lang plezier aan mag beleven, heb je er de komende 20 jaar een maatje aan;)

Van harte en veel draagplezier!

Mijn beste,

Een memorabele verworvenheid!!
Geniet er van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooi hoor!!

Erg mooi, gefeliciteerd.

EDIT: heb je trouwens dit draadje op TZ gezien (en die van Omegary)? http://forum.tz-uk.com/showthread.php?252993-MKII-Speedy-lapping-before-amp-after-pictures

Erg mooi klok ,proficiat (tu)

@ JackW: had ik inderdaad al gezien, is weer erg mooi geworden.
Die van mij is echter in een betere staat, is niet echt nodig.
Maar nu we het er toch over hebben; weet iemand wat zo’n nieuwe opmaak van de kast (met sunburst) zo ongeveer kost ?

Gefeliciteerd met dit fijne horloge.
Heb er zelf ook een met een tachyring. Het draagt, ondanks zijn formaat, heel prettig. Destijds in 1978 nieuw gekocht. Na een zwaar leven in 2012 bij Ferry Schweitzer volledig geserviced en opgemaakt. Is nu weer helmaal orgineel en als nieuw.
Ferry heeft het uurwerk naar Omega gestuurd vanwege de vele kunststof onderdelen in het uurwerk. Ik doe dit horloge nooit meer weg is een stukje van mezelf.:wink: