Weer een nieuwe Speedmaster

Niet mijn kopje thee, maar bij de Swatch-group werken slimme marketing-jongens. Die weten echt wel wat ze doen. Like it of or not, ook deze limiteds gaan verkocht worden. Net als alle andere die ze nog gaan uitbrengen.:grimacing:

1 like

Wel grappig dat hier weer vooral gezeurd wordt over het aantal limited editions bij de speedmaster. Ik lees in het artikel namelijk niet dat het hier gaat om limited editions :wink:

Het is niet mijn smaak, maar Omega is natuurlijk niet het enige merk dat horloges met edelstenen op de markt zet als variatie op bestaande modellen. Om dat dan enkel bij Omega als een probleem te zien, is wat mij betreft een beetje hypocriet.

1 like

Echt heel lelijk :nauseated_face:

1 like

Het is niet echt nieuw. Deze werden op Baselworld 2018 al gepresenteerd

Ik vind ze geweldig. Een Speedmaster met uitstraling en gelukkig niet zoā€™n saai zwart ding, die zijn voor de grijze musjes en de zelfbenoemde wolvenā€¦schaapjes. :sheep:

Leuk detail.

3 likes

We moeten Omega benaderen voor de Omega Speedmaster HF Limited Edition

Moet wel lukken binnen de ā‚¬ 750,- als we ze het niet te moeilijk maken.
Ik denk dan aan een klassieke speedmaster met bijvoorbeeld alleen maar een oranje chronowijzer. :wink:

2 likes

Dat doet Omega ook wel zelf. Ik zag op het vliegveld laatst zoā€™n moderne ā€˜fat lugsā€™ Seamaster (de re-issue dus, waar ik al geen fan van ben). Dat mag zoā€™n ā‚¬5-6000 kosten. Doe mij dan maar een vintage exemplaar voor ā‚¬750 :stuck_out_tongue:

4 likes

Laat de submariner en explorer eigenaars nu es in hun waarde :relieved:

4 likes

Ik schaar ze allemaal in dezelfde categorie Andy, ik ben de moeilijkste niet.

Ik vind deze wel echt gaaf, afgezien van het feit dat Omega zichzelf te koop zet met al die verschillende uitvoeringen.

Opgeteld 2.2 karaat aan diamanten en/of 2.7 karaat aan robijnen en smaragden op de wijzerplaat. Dat is toch heerlijk?

Ay dios mio, si seƱorita.

2 likes

Ik vind em gaaf! Wel aan de prijs tho

Ik vind ze zelf op alle vlakken ā€˜teā€™. Te groot, te druk, te opvallend, te duur, te steriel, te ā€˜blingā€™ en te ver verwijderd van het icoon om nog het label ā€˜speedmasterā€™ te dragen.

2 likes

Dat is precies de reden waarom ik deze zo geweldig vind :sunglasses:.

1 like

I know :smirk:

2 likes

Echt he, eens een speedmaster die er echt uit springt

1 like

Hoe durven ze daar 5-6k voor te vragen hƩ :thinking:

Aan de andere kant blijven mensen die dingen kopen. Is het dan sneu van het merk? Of zijn ze gewoon lekker commercieel bezig en maken ze gewoon iets dat (blijkbaar) verkoopt? :man_shrugging:

Ja

Ook dat

Nieuw?? Deze zijn er al een tijdje dacht ik hoor :slight_smile:

Ah, gelijk gereageerd ipv alle reacties lezen :crazy_face:

Met de hoeveelheid limiteds ben je zo langzamerhand limited als je een gewone speedmaster hebt. Deze ben ik niet kapot van ik vond die met het maanlandvoertuig wel gaaf.

Ik vind deze niks maar ik ben wel gecharmeerd van de Tokyo Olympics Panda dial (522.30 dacht ik), slechts 9kā‚¬ā€¦