Weer een nieuwe Speedmaster

Ongeveer 55.000 dollar te duur naar mijn zin, maar ik wil deze groene wel een dagje om de pols.

Ook in rood en blauw verkrijgbaar, die zijn al een stuk beter betaalbaar.

6 likes

Zeggen mij absoluut nix.

2 likes

Ah, een limited Speedmaster. Die zie je zo vaak dat een limited speedmaster alles behalve limited lijkt te zijn :upside_down_face:

10 likes

Begint belachelijke vormen aan te nemen al die limited editions van Omega

5 likes

Als ze zo graag verkopen willen draaien, waarom dan geen 321 in de ‘reguliere’ speedy hangen, en ‘m prijzen op een 8-9k?

En daarnaast de 861 (of evolutie daar van heet weer anders volgens mij) zoals die nu is.

Dit is niks namelijk.

2 likes

Nee, mij ook niet. Voor een paar duizend piek zou het nog het overwegen waard zijn, maar eigenlijk zijn ze niet zo mooi en véél te duur.

2 likes

De gewone speedmaster is gelimiteerder dan de limiteds.

6 likes

Ben zeker een Speedy fan maar dit vind ik een onzin klokje.

No…no…no…Hell No!

2 likes

Man elke week is er een nieuwe limited van de speedmaster, gaat nergens over :joy:

1 like

:joy: idd. En iedereen en zijn oma heeft er een, dus dat zegt wel wat.

2 likes

Er zit geen limit meer op al die Speedys.

1 like

Mij persoonlijk staat het inmiddels tegen.

  • Je krijgt op dinsdag een en al Speedmaster plaatjes om je oren.

  • Meermaals per jaar komen er limiteds voorbij die soms spuuglelijk en soms absurd zijn en maar zelden begerenswaardig.

  • Er worden rare links gelegd (Ultraman…) of aangesloten bij een natte scheet van een astronaut, zo’n kleine 50 jaar geleden voor de limiteds.

  • Er zijn zoveel interessantere horloges met serieuze WR, moderne techniek etc. (ik heb een cal. 321 105.003, al jarenlang trouwens en die is leuk hoor, maar ik wil het nou ook niet overdrijven).

  • De Constellation-serie en Seamaster-serie lijkt compleet ondergesneeuwd erdoor, alsof het enige relevante is, dat er ooit een stel mannen naar de maan is gevlogen met een Speedmaster om de pols…

1 like

Zo is het. Ik zeg nu allemaal snel die oude limited editions hier op HF dumpen voordat ze niets meer waard zijn!

2 likes

Maar een vergrootglas in de datumwijzer heb ik nog niet eerder gezien.

Pff, wat een uitmelkerij van 1 model zeg…
Je kunt van hommages iets vinden maar als je als merk al 50 jaar een model voert en daar keer op keer zogezegde limited editions van uitbrengt is ook best sneu.

1 like

Ik vind dit wel een heel gaaf horloge

steve-carell-y3QD7I

Ik een datumwijzer niet :wink:

een serieuze innovatie inderdaad !!

:joy: