De zoveelste ranking…, nu van Watchfinder.
Je kan er van zeggen wat je wil natuurlijk maar ik weet eigenlijk niet wat het nut hiervan is.
Nu staat Rolex bovenaan, zelfs nog boven Patek Philippe. Verder mis ik Vacheron Constantin en ook Lange. Volgens mij is het onmogelijk om een juiste ranking te maken, vooral omdat iedereen zijn eigen opvattingen en favorieten heeft. Geen van deze merken waren overigens officieel vertegenwoordigd op de Watchtimebeurs in Düsseldorf. Toch was ook daar veel interessants te vinden. Het hoeft niet altijd in zo’n ranking te staan, iedereen kan zijn eigen ranking bedenken!!
En AP dan zo laag? Lol. Onzinnige ranking, dunkt me.
Rolex bovenaan👍🏻
Exact. Onder TAG Heuer
Zo zijn er vele categoriseringen denkbaar. Ik heb de video niet bekeken, maar ik zou er voor de rest ook niet al teveel waarde aan hechten. Over smaak valt niet te twisten
Iwc ver boven ap? Lijkt me teveel eer.
En door…
Dat Hublot onderaan staat stelt mij wel weer gerust 
Geen Lange. Komop.
Haha. Vind het wel leuk dat JLC boven AP staat 
Ik heb deze video destijds gezien en niks aan deze video was toch serieus bedoeld? Zeggen ze dat ook niet letterlijk in de video? 
Het zijn arbitraire lijstjes die langs willekeurige maatstaven gerangschikt worden om zo de waan van de dag weer te geven. Of om de waan van de dag zo te vormen dat handelaren stapels marge maken.
Absoluut niet idd. Raad iedereen die hier nu serieus op in gaat aan het filmpje even te kijken. Het is echt meer ludieke humor voor horloge nerds dan wat dan ook. 
Hier verontwaardigd over zijn is net zoiets als boos worden om iets dat op nieuwspaal staat. 
Nieuwe Holy Trinity dus?
Gebeurt er tóch nog wat binnen de horlogerie
Die video’s met hun twee samen zijn nooit serieus dus was enigzins verbaasd om deze lijst hier zonder die “grappige” ondertoon vernoemd te zien
Waarom staat Invicta niet op de lijst?
Casio
Invicta
Seiko 5
Toch?
Ik mis nog wat merken uit China 
Oh, jij gaat liever voor
Parnis
Bobo Bird
Tevise?
Precies dit. Het hele filmpje was een soort parodie op iedere andere youtuber die dit filmpje maakt. Het was humoristisch bedoeld en ze weten dondersgoed dat dit arbitrair is.
Een objectieve ranking bestaat niet en niemand pretendeert dat die bestaat, dus dit topic is overbodig