Weer een Seiko Diver

Hallo beste mensen ik heb weer een Seiko Diver gekocht.
Ik had mijn Seiko Kinetic Diver verkocht hier aan Eric met de bedoeling om weer een andere te kopen.
Het is weer een Seiko Kinetic geworden de SKA 383.
Deze is weer wat groter dan de vorige en er zit een stalen band op,ben niet zo gek op rubberen banden.
Wat maten 49 mm incl. kroon, 210 gram, en 15 mm dik, lekker stevig dus.
Er zit een 5m62 uurwerk in.
200 mtr. waterdicht.
Wat me aan deze bevalt is dat de pusher ook geschroefd is dat had de Seiko SKA371 niet.
Ook mooi is dat de stalen band even breed is als de lugs geef hem een stevige look.
Wat fotootjes gemaakt:

Mooie aanwinst 2006! Gave, stoere en strakke klok. Seiko heeft echt charmes. Veel draagplezier!

Een dijk van een horloge, echt een klok voor een ‘man van staal’:slight_smile:

Allebei blij. :wink:
Veel plezier ermee!

de kroon is echt bruut !!

Als mijn pols maar groot genoeg was … (Ik wel het horloge (en de pols) :slight_smile: )
Als iemand je aanvalt … vraag me af of het HardLex zou breken :slight_smile:

Wat een lekkere dikke klok. Gefeliciteerd!

Gaaf horloge!! (tu) Deze is mij ook wel vaker opgevallen, maar ik durfde 'm nooit te kopen, omdat ik bang ben dat-ie te fors is voor mijn pols. Geniet ervan!

Zou je trouwens eens een wristshot willen posten? (gaat woensdag vast gebeuren :slight_smile: )

Dat is echt een vette klok veel draag plezier toegewenst

gr Pieter

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe kanjer.

Een karaktervol horloge welke je de tijd doet beleven van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat, van Japan tot Greenwich en van de toppen der bergen tot ongekende diepten in de kolkende oceaan.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit karaktervolle horloge.
(overigens bijzonder goede foto’s)

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Heel mooi horloge heb er ook vaak over gedacht een te kopen, maar de grote hield me tegen. Zou daarom ook graag zien hoe hij om je pols staat. In ieder geval veel plezier met dit mooie horloge.

Frank

Wat een apparaat ::o Mooie Seiko, ik ben onder de indruk. Wrist-shot zal de verhoudingen wel beter tonen denk ik.

Wat een pa-rachtige klok en dito foto’s!!!

Zo, da’s een forse jongen. Wel erg mooi! Die kroon ziet er ook bijzonder (en) mooi uit. En niet in de laatste plaats, erg mooie foto’s weer.

Veel draag (sleep? :)) plezier.

Groeten,

Martin

Mooie fotos!

[color=teal]Kijk, zo is een work-out geen straf! Je polsen nemen vanzelf in omvang toe, neem ik aan :slight_smile:
Een Grote Jongen, onmiskenbaar aanwezig, maar hij mag er ook best zijn. Gefeliciteerd ermee![/color]

@ Paul G
@ Geuzzz
@ Jurgen

Jullie weten wel wat je vraagt met je wristshot.
Wat een gekloot zeg, ene hand stil houden andere hand de camera.
Kreeg mijn arm niet goed gedraaid ten opzichte van de camera.
Ben bijna een uur bezig geweest
Daarom heb ik het maar zo gedaan:

Hoop dat jullie zo een beetje een indruk krijgen.
De grote valt wel mee komt denk ik door die korte lugs.

Staat erg stoer dat ding. Nogmaals gefeliciteerd!

Wat een forse stoere duiker ::o Staat je goed om de pols hoor (tu)

Staat goed!!!