Weer een Seiko...en hele fijne dagen gewenst

eerst efkus mijn aan winst tonen een mooie Seiko diver 7002 …ik heb er wel meteen een (best wel dure schrok ff van de prijs) stalen band bij gekocht…

en tevens alle horloge / freaks / liefhebbers / kennisen / vrienden en aanhang …een paar mooie kerstdagen gewenst van deze seikogek!

Altijd leuk zo’n Seiko!

Ikzelf ben opzoek naar een Seiko 6105, maar die zie je niet vaak te koop.
Een mooie 7002, zoals deze, zou een mooi alternatief zijn! (tu)

Mooi, ik heb nog een Seiko 6309-7290 die onderweg is en een Seiko SNZH53K1.

ik heb er twee tegelijk gekocht …ook een 7002-7000 met gele plaat …ook in topstaat.(ik wilde eigelijk twee stalen banden kopen …maarja .toen zei ze de prijs…ik zeg tegen haar…doe er nu eerst maar 1 hahahaha) .maar de Seiko SNZH53K1 , ja die is erg mooi …mmmm

zo eentje heb ik ook , fijn horloge voor doordeweeks !

Ja, kost geen klap. Mooie blauwe duiker, ik ben benieuwd wanneer ik hem ga krijgen. Ik was op het model gewezen door een topic over de goud/zwarte. Ik had al bijna op buy now geklikt toen ik zag dat ze ook een blauwe hadden. Na toch wel 10 minuten twijfelen of ik ze niet beide zou kopen toch voor de blauwe gekozen omdat de andere Seiko die nog binnen moet komen ook een zwarte duiker is.

Een diver is altijd goed! Weer een mooie aanwinst hoor.

Ook fijne dagen gewenst.

Mooi horloge maar waarom heb je geen band met gebogen lugs gekocht ? Dat zou hem net dat beetje extra geven.

Een 7002 met een dagaanduiding??
Is het geen 6309???
grt
Peter

ik heb hem even open gemaakt en zie ‘‘P-slootweg’’ heeft helemaal gelijk …
het is een Seiko 6309-7290 of een ‘‘8309’’ nu weet ik het echt niet meer …