Heel mooi deze nieuwe Tudor😍
Deze beelden onderschrijven alleen maar hoe gaaf een volledig gouden bb58 zou zijn (dus ook met gouden band).
Je bent titanium vergeten dan zijn we er met de perfecte toolwatch
Nee perfect moet ook mooi zijn, dus met een ander type wijzer als die verfoeide sneeuwvlok. Maar titanium had er op gemogen inderdaad. (Kan hem niet meer wijzigen, maar gezien de stemmen zal titanium geen deuk in de toffee slaan)…
Daar krijg je toch enorme huiduitslag van !
Sluiting wil ik wel in het rvs voor mijn bb58 blue
Gaaf! De cijfers is vernieuwd net als de sluiting. Zou deze sluiting ook bij de overige bb58 modellen komen? Mezelf met deze kleur lopen zie ik mijzelf nog niet doen
Reken maar van wel!
Hopen dat je die sluiting z.s.m. los kunt bestellen bij Tudor m’n bb58 verveelt nog totaal niet, maar zo’n nieuwe sluiting is wel een toevoeging/upgrade
Een honderdje of vier schat ik en 14 maanden wachten
Wachttijd op een sluiting, die dingen moet je toch gemakkelijk ‘aan de lopende band’ kunnen maken. Prijs kunnen we niet veel zinnigs over zeggen, maar 4 meier lijkt me wat fors
Denk dat 400€ aardig klopt. Voor de vouwsluiting van de leren band betaal je ook 250€ dus tja
En gaat tie passen op de oude band?
Gaaf! Na zilver, nu een ‘bronzen verleiding’
Wel jammer dat dat design van de Tudor clasp hiermee weg is, vind dit toch wel heel erg op de Rolex clasp lijken…
Toch dezelfde looks als de sluiting van de Pelagos?
Ah ok, dat had ik ff gemist
Hodinkee heeft een artikel met echte foto’s van het nieuwe model.
Introducing: Whoa, The Tudor Black Bay Fifty-Eight Is Now Fully Bronze (Live Pics & Pricing)
Ik las op een ander forum nog iets interessants over het verschil in materiaal tussen brons en zilver.
Silver tarnishes; Bronze does not.
Bronze patina(s) over time. Bronze was also used in diving gear of days past. As it patina (s) it creates an additional layer of water resistance.
Volgens mij exact dezelfde werking ook zonder de “veerstand” van de pelagos