Weer een stap dichterbij de revival van de Tudor Submariner.
hmmm dat wordt dus geen nieuwe clasp
Dit vind ik nou echt een klapper
Heerlijk.
Die sluiting is wel top. De normale sluiting is al heel fijn, maar zelf even afstellen ontbreekt er nog aan. Ik zou dat graag hebben op de BB36.
Nou zelf lukt nog wel, maar zonder tooltje zou nog beter zijn!
@Petteflet jammer dat ze die clasp dus niet gaan updaten…
Dat bedoel ik idd, zonder gepiel effe iets ruimer zetten op een warme dag.
Mooi! Niet wat ik verwachtte van deze release, maar ik vind ‘m wel cool. Te weinig kleine bronzen duikers in het hogere segment.
Zouden er geen bezwaren kleven aan het gebruik van een bronzen bracelet? Er moet toch een reden zijn dat je dat meestal niet ziet!
Shit hij is gaaf! Eindelijk een bronze bracelet erbij, dat miste ik op mijn bronze Bucherer.
Jammer dat hij niet met blauwe plaat is.
En zou deze hetzelfde probleem hebben als met alle andere Bronze black bay´s? Dat het brons er voor zorgt dat het alu insertje zichzelf op gaat eten?
Oeh dat klinkt goed, zijn daar foto’s van?
dat heb ik nog nooit gezien. Wat zou de reden zijn? Er zijn toch genoeg horloges met bronzen bezels en alu inserts…
Slik… is dat 1 geval, of algemeen probleem?
Nee dat is wel een redelijk algemeen probleem.
Dit zijn wel de extreme gevallen, en gebeurt alleen als hij met zout water in contact komt.
Geloof niet dat het al gebeurt als je 10x de zee in gaat, maar het kan dus wel.
Afspoelen met kraanwater zou voldoende moeten zijn dacht ik…
Dat is net typisch voor de bronzen uitvoeringen.
Spanningsverschil in de materialen , werkt dan als een soort accu heb ik begrepen.
Is wel een vervelend bij-effect .
Op naar de ceramische bezel !
Maar wie weet waar het horloge rechts allemaal in heeft gelegen om een patina te veroorzaken ?!
Dat lijkt me ook niet goed voor de aluminium insert .
Die nieuwe clasp is wel cool.
Dat kunnen ze wel bij Tudor.
Die 8 mm is 2 mm meer dan huidige bb58 sluiting ! Dat zou voor veel mensen een echte verbetering zijn
Pfff dat ziet er toch wel erg sexy uit, die band is precies het geen wat hij miste…
Is er ook al iets bekend vanaf wanneer die in de boutique te krijgen is?