Volgens mij ligtie er al…
ohhh dan ga ik morgen denk ik even langs in keulen. ben heel toevallig in de buurt
Mocht je de gelegenheid hebben er een te passen maak dan aub wat foto’s.
Qua aanschaf; begrijp dat er al flinke wachtlijsten zijn…
Nou nou, zouden vandaag een kijkje gaan nemen in Keulen… blijkt hij dicht te zijn Duitsers en zondag geopend blijft geen goeie combi. Toen maar teleurgesteld op huis aan, om optijd terug te zijn voor de F1
Het is duidelijk, de meeste leden op HF willen een als volgende release een Tudor met Toffeesmaak… Een release gemaakt van lood is met grote afstand tweede keuze. Wel erg handig voor aan je loodgordel met duiken denk ik
Ik mis de papieren versie nog voor de wat zwakkeren onder ons
Dat lijkt me gevaarlijk, daar zou je aan kunnen snijden…
Wel grappig dat 'ie het horloge zo vindt stinken!
@Sandy Misschien is de volgende met toffeesmaak dan nog niet eens zo’n gek idee…
Ik ben benieuwd wanneer de eerste meldingen van een groene pols gaan komen.
En hoe snel de nieuwe sluiting gaat slijten .
Ik hoop dat Tudor weer een super ingrediënt heeft weten te vinden om het brons te " verbeteren " .
Da’s best een stukje geler dan de productfoto’s van Hodinkee doen vermoeden.
Ik vond 'm op hun foto’s mooi, maar dan wel op de NATO. Het metaal is meh. Wat het watch-head betreft: Op Hodinkee’s foto’s is het geweldig, in de video review die je post is het meh.
Combat sub natuurlijk wel een klassiekertje.
Wat te zeggen van de Yema Superman in brons?
Die is er ook al een tijdje.
Als ik het goed begreep wacht hij ook nog steeds op een GMT in de 58 kast…
Ik heb de Tudor GMT hier een weekje gedragen en dat is zo’n bakbeest… volgens mij komt dat vooral door het uurwerk. Die caseback steekt ook nog een stuk onder de kast uit.
Denk toch dat dat lastig gaat worden in de kleinere kast van de 58…
Tudor heeft natuurlijk eerder een in-house uurwerk flink weten te verkleinen. Het reguliere uurwerk MT5621 zonder complicaties die eerst in de Black Bay zat in 2015 was natuurlijk (onnodig) dik. Wat ze in 2018 hebben verbeterd met de BB58.
Met alle kennis die Rolex heeft met hun eigen GMT kunnen ze ongetwijfeld een dunner uurwerk ontwikkelen.
Als Tudor dat echt wil ligt er no time een passend kleiner uurwerk. De vraag is of het meer oplevert dan het huidige uurwerk/horloge. Plus dat het daarnaast ook mooi blijft voor Tudor dat men lekker blijft speculeren over de bb58 gmt.
Zoals Patrick zegt: de gmt master 2 is ook een stuk slanker/kleiner.
Die is toch ook best gaaf
Dat klinkt goed! Kom maar door, ik ben er klaar voor!
Nogal inderdaad, maar ik neem aan dat dat een kwestie van tijd is met dat brons.
Ben ik de enige die dat omgebogen veertje onder de kroon van de yema wat goedkoop vind overkomen ?
Dat is geen veertje.
Hoe zou jij het noemen dan ?
Een omgebogen stukje plaat wat tegen de bezel drukt ?