Wat een strak en mooi horloge. En betaalbaar ook. Wat vinden jullie?

Fraai, stond ook op mijn shortlist, samen met de chrono’s van Certina.
Uiteindelijk is het toch geen leren bandexemplaar geworden, maar een rubberen Oris TT3
Ik vind hem erg mooi. Straalt veel klasse en kwaliteit uit, jammer van die datumaanduiding, breekt de wijzerplaat nogal.
wat is de diameter?
Tobias Schreef:
Ik vind hem erg mooi. Straalt veel klasse en
kwaliteit uit, jammer van die datumaanduiding,
breekt de wijzerplaat nogal.
wat is de diameter?
39mm. Bandaanzet is 21mm. Dat is wel minder.
Staat al een hele tijd op de lijst bij mij! Erg mooi.
Strak horloge! De eerder aangehaalde datumaanduiding vind ik alleen ook niet zo`n succes. Persoonlijk had hij ook wel wat groter mogen zijn…
De datum is voor mij een must. Ik vind hem ook mooi geplaatst. Maar niemand heeft hem dus?
Dreski, ik vrees met enige vrees dat jij 'm binnenkort hebt! 
Ziet er goed uit, op de datum na, die had op een andere plaats moeten staan, bij de 3 of 6.
Mijn beste,
Ik ben het met je eens Tom.
In de symmetrie van deze Certina is de positie van de datum onjuist.
En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie klok! ook de datum vind ik niet storend.
De datum breekt de symmetrie inderdaad, maar ik zie het meer als een soort knipoog in een strenge opmaak. Ik zou zelf het meest moeten wennen aan de hoeveelheid tekst in het onderste gedeelte van de wijzerplaat.
Wel een vreselijk mooie curve van kast naar lugs, op de foto!
Mooie klok, de vorm van de kast lijkt mij wat ‘speedmaster geinspireerd’.
Erg mooi, ook de band, netjes
Fraaie strakke klok met een stoere uitstraling. Net als enkele anderen vind ik de datum niet mooi op die positie. Dat deze zwart is compenseert de naar mijn idee verminkende positie van dit onderdeel. Ook de witte lijnen in het midden van de wijzerplaat hoeven van mij niet. Echter, de schaalverdeling en de indexen brengen me dan toch weer de positieve richting in dat ik aanschaf niet zou afslaan.
Wat voor een uurwerk zit erin dreski?
Een Eta uurwerk nummer weet ik niet.
2824-2
Erg mooi horloge. Wat is de richtprijs hiervan?
Groetjes,
Wouter
470 euro
Klassiek, mooi, sober, strak, alles in perfecte balans (ook de kastvorm)… en de datum zit er op een puur “functionele” positie…een staaltje van meesterlijk design…!
Helaas zit er geen “echt” Certina werkje in (de oude Certina’s hadden erg hoogwaardige, maar ondergewaardeerde, werkjes).
Qua werk/prijs zou ik twijfelen, maar qua design: 100 procent voor gaan !
Conclusie: Goede Smaak Dreski !! (tu)
MVG,
Chris.