Weer eens wat anders......een rado

Vandaag de rado van een forumlid overgenomen. Bedankt voor het brengen en het gezellige babbeltje (tu)
Ik had al vaker naar een rado gekeken en getwijfeld. Lijkt nl allemaal veel op elkaar, maar dit was toevallig net een uitvoering die me erg aansprak.
En ik kan niet anders zeggen dan dat het geinig is eens een keer horloge te hebben in deze stijl…wat tevens leuk oogt als combi met de rado van mijn vrouw :slight_smile:
Ondanks de maat van 24,5mm breed, oogt hij aan de pols helemaal niet smal. Dat zal zeker komen door de gehele doorlopende band / kast … en dus moet mijn vrouw nog mooi even wachten met aftroggelen voor ik er op uit ben gekeken :smiley:

bij deze wat foto’s

samen met de rado van mijn vrouw…

bedankt voor het kijken (tu)

Gefeliciteerd, echt een mooi model dit, de 1,5,7,11 aanduiding op de wijzerplaat vind ik ook apart.

Veel (draag) plezier gewenst!!!

mvg, Frans

Mooi (tu) zeker met die orginele wijzeplaat layout.
Een Rado is toch wel een moderne, zeer herkenbare klassieker.

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Ik heb eigenlijk aan de reacties van Frans en Martin niets toe te voegen. (tu)
Rest mij jou nog te zeggen:

Ik wens je veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze eigentijdse klassieker!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

heren bedankt (tu) , hij bevalt erg goed en draagt heerlijk ligt …
1 groot nadeel is het wel het mooi op de foto zetten al is het me nog wel aardig gelukt.

flitser uit :slight_smile: maar nette klokjes hoor

Hallo Joost,
Prachtige combimatie van twee stijlvolle uurwerken.
Bijna net zo mooi als een Breitling Avenger Seawolf, bijna!!!
Groeten
Jack

jackwillen Schreef:

Hallo Joost,
Prachtige combimatie van twee stijlvolle
uurwerken.
Bijna net zo mooi als een Breitling Avenger
Seawolf, bijna!!!
Groeten
Jack

hoi Jack,

bedankt maar deze is niet ipv de seawolf of de rolex die er zou gaan komen gekomen… die klok is als het goed is vandaag uit engeland verzonden.
de seawolf is ook erg mooi … voor mij 1 van de stoerste breitlings die zijn gemaakt :wink:

wilco Schreef:

flitser uit :slight_smile: maar nette klokjes hoor

lol … die flitser is nu inmiddels uit, was nl de zon die scheen :wink:
maar natuurlijk bedankt (tu)

Wat grappig: Dit is volgens mij één van de eerste keren dat ik positieve commentaren lees over de Rado Ceramica. Leuk. Ik heb al sinds jaar en dag een exemplaar (de oervorm denk ik, zonder indices of wat dan ook, alleen 2 wijzers) en ik ben er nog steeds gek op, al draag ik hem niet vaak. Kon er maar een Ceramica met automaat bestaan…

Mijn exemplaar

Inderdaad een ramp om op foto vast te leggen, zeker als men alleen een camera op de telefoon heeft…

Dick V

Niet mijn smaak, maar evengoed: gefeliciteerd met de aanwinst:)

bedankt, jouw uitvoering is ook mooi strak (tu)

bedankt Tom (tu)

Joost,

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

Kan je in deze Rado nou geen krassen krijgen is het materiaal echt zo krasvrij?

Lees maar eens:
http://www.rado.com/en/service/Download/Documents/Catalogues/Rado_Hard_Materials_dutch.pdf

hans

thnx, en bedankt voor het linkje hans (tu)