Wéér iets aparts, nu een kickstarter, maar volgens mij met potentie

5 likes

Dat merk bestond toch al?

Hebben ze ongedaan laten maken

10 likes

Misschien wel, maar ken ik alle merken ter wereld? :wink:

1 like

Ik had het ook gezien en het sprak me wel aan, maar nog niet voldoende om de stap te nemen.

Mooi! Maar ik geef dan tegenwoordig toch de voorkeur aan de ‘real deal’ dus vintage…

2 likes

Mecaquartz, arghhhhhh

Meh, weer quartz. Knal er dan, net als Baltic Watches, een Chinese Venus 175 in. Of die NE-88 van Seiko (geloof ik, iig soort 7750).

Ontwerp is wel geslaagd. Best of van klassieke chrono’s.

Leuk project. Jammer dat ze er geen ETA-uurwerk in stoppen. Quartz is voor mij een No go. Maar ze zullen wel onderzocht hebben dat hier meer markt voor is

Of zo’n Chinese Venus inderdaad

Op zich een leuk idee (met zo veel mogelijkheden, mooi klokje (vooral de vintage look) en een net uurwerkje. Ik ben alleen niet zo van de quartz, Toch maar voor een Seagull 1963 gaan.

1 like

Voor je 15e verjaardag een vintage daytona van je pa krijgen :upside_down::thinking::thumbsup:

1 like

Leuk om te melden. De persoon hier achter is een zeer gewaardeerd horlogebanden reataurateur. Heeft voor mijn Tudor een “folder link” band hersteld. Top werk. Niet de eerste de beste dus.

Akkoord, maar daar heb je dan ook weer kans op niet repareerbare defecten, hoge kosten, etc…

enne…quartz? Niks mis mee, niet zo snobbish, vrienden! :innocent:

Ik had me ingeschreven voor de Navi editie, maar weer uitgeschreven. Vond het idee leuk, maar ga deze toch niet dragen.

1 like

Ja verschrikkelijk. goedkoop, supernauwkeurig en heeft bijna geen serivce nodig…o wacht…

6 likes

Hé, dat had ik niet gezien. Vanochtend zo’n horloge besteld. Ik had even op undone gezocht op dit forum, maar kwam dit topic niet tegen.
Ik heb de ‘killy’ besteld. Ik ben benieuwd.
Zie ook Incoming: undone ‘killy’ horloge

Ik had hem ook al besteld.

Nadat is van hun vorige project een aantal klachten over de kwaliteit had gelezen inklusief hun gebrekkige service ben ik maar snel weer uitgestapt.

Chinese Venus heeft te veel kuren.
Eén van de uitgangspunten bij de ontwerpkeuzen was een lage “cost of ownership”.

Ik heb trouwens als “early bird” ook de Killy besteld. Leuk voor de heb en voor minder dan € 150,-
:slight_smile: