Wéér iets aparts, nu een kickstarter, maar volgens mij met potentie

Gewist.

Over eigen identiteit/DNA kan getwist worden, maar Michael Young is er duidelijk over waar hij voor de Urban Chrono serie de inspiratie vandaan heeft gehaald.
Naast de “vintage vibe” toch ook wat aardige details. Ik noem het hybride uurwerk (Seiko VK61) wat er in zit. De chrono wijzer glijdt over de wijzerplaat, alsof het een mechanisch uurwerk is. Of de “quick release” mogelijkheid om snel en makkelijk bandjes te kunnen wisselen. En voor de liefhebber, de personalisatie mogelijkheden die geboden worden. De Killy uit mijn eerdere post is overigens een standaard uitvoering.

Inmiddels al meer Urban Chrono’s geleverd bij de anderen hier?

Tracking van HongKong Post gaf alleen aan: vertrokken uit HongKong. Vandaag toevallig ontdekt dat PostNL de tracking heeft overgenomen. Ze wachten op ontvangst van het pakje. Waarschijnlijk van de douane. Nog geen leverdatum bekend. Zal wel volgende week worden. PostNL meldde dat ik €20,77 inklaringskosten moet betalen aan de postbode. Contant en gepast. :confused:

Gaaf klokje, veel plezier ermee gewenst!

Vandaag al binnen gekregen! 6 dagen geleden verzonden uit HK. Geen meldingen van de douane mbt inklaringskosten oid. Ik hoop dat dat zo blijft!
Het horloge (de killy) ziet er leuk uit. Ik zal later vanavond of dit weekend wat foto’s plaatsen.

3 likes

Daar is tie dan!! :slight_smile:

1 like

Ik vind het een leuk ding!

5 likes

ik ook!

Ik ook! :+1:

Mooi! Ik wacht nog op de mijne. Volgens de tracking van HongKong Post ligt ie bij de Nederlandse douane. Ik zal nog even geduld moeten hebben. :disappointed:

Hij kwam vanochtend. De Undone Killy. Hij is mooi!

1 like

Ook niets bij hoeven betalen?

Helaas wel. €20,77, zoals ik ik al eerder meldde. Stond bij de aankondiging van de tracking in de PostNL app. De bezorger was verbaasd dat ik het had klaarliggen en vroeg me hoe ik dat wist. Tot nu toe op het forum allemaal de Killy. Vind ik ook de mooiste, hoewel ik de goudkleurige Navi ook wel mooi vind. Hebben de andere Urban eigenaren een glazen of metalen bodem? Ik heb metaal gekozen. Niet veel te beleven aan een kwartsuurwerk en een gladde metalen bodem is meer zoals bij de horloges die als inspiratie gediend hebben, denk ik.

Mooie klok proficiat !

ik vraag me trouwens af hoe dat er uit zou zien met zwarte wijzers,
vooral omdat je met dat blauw toch ook regelmatig “zwart” zult waarnemen.

Ik heb ook voor ‘solid case back’ gekozen. Nu onderweg naar juwelier om te vragen of zij er een gravering in kunnen zetten: naam en geboortedatum van ons eerste kindje. 14 feb geboren.

2 likes

Leuk… Alsnog gefeliciteerd.

Een leren band aan de Killy gezet. Vind ik toch beter staan dan de originele.

2 likes

MOOI hoor

1 like