Weer iets obscuurs onderweg

Nou, dit kan wat leuks zijn of een slechte gok… Nét “gewonnen” op Ebay :slight_smile:

ik gok dat het inderdaad wat leuks is. voorkant ziet er goed uit, maar kast wellicht gepolijst als je vergelijkt met de achterkant.
“INCABLOC” inscriptie op achterkant geeft me een hint van kwaliteitsnivo, ik ben blijkbaar toch gevoelig voor dat simpele marketingstruukje :slight_smile: .

Ik ben erg benieuwd wat er in de kast zit.
Wat ik zie is een leuke seventies “duiker”, maar op de deksel zie ik een duikertje met een visje dat ik vaker ben tegengekomen. Toen zat er een penanker werkje in de kast, dat viel wel tegen.
Ben benieuwd wat hier uit komt, graag foto’s van de binnenkant.

Mijn ervaring is dat de buitenkant er vaak erg leuk uitziet
(zo ook bij deze) maar dat de binnenkant meestal een drama is.
Het enige lichtpuntje in dit geval zou kunnen zijn dat er een
automaat in zit wat zou kunnen duiden op een ETA…?
Ik wens je in ieder geval veel geluk! :wink:

mvg

ik hoop op een eta inderdaad :slight_smile: De volstalen kast maakt dat ik enigszins optimistisch ben. Als er “stainless steel back” op had gestaan had ik geen tweede keer gekeken.

Ik ben benieuwd, ondanks bet duikertje op de achterzijde, wel een goed gevoel bij.

Nou het pakketje kwam vandaag!
Het klokje is wel erg klein in vergelijking met één van mijn andere duikhorloges…

Toch wel een leuke wijzerplaat.

Blauw spul op de achterkant.

Sexi plexi :slight_smile:

Maar wat zit er nou in? Een penankertje? De datum verspringt met een klik om 12 uur. Goed teken. Volstalen kast, ook goed teken.

Dus?

Een in 6 posities afgeregelde ETA 2475! (rotor rammelt wel een beetje)

Kon minder :slight_smile:

Perlon bandje draagt wel lekker :slight_smile:

De kast is in hele mooie staat, deels geborsteld, deels mat. Weer een leuke aanwinst :slight_smile: Jammer dat ie zo klein is.

Dat is mazzel hebben mooi motortje heeft ie zeg (tu)

mvg

mooi “roodkoperen” kleurtje :slight_smile: Mijn ervaring tot op heden is dat, zéker bij duikhorloges een volstalen kast meestal betekend dat er een fatsoenlijk uurwerk in zit. “Stainless steel back” betekend bij mij automatisch “doorklikken” naar de volgende.

Leuke klok, ziet er nog gaaf uit. (tu)
Ook een mooie Seiko duiker heb je in je verzameling.

Dank je :slight_smile: Die Seiko was een niet lopend barrel met een plastic glaasje toen ik hem kocht.

Dan heb je die weer mooi opgeknapt.
Dat model is nogal prijzig om aan te schaffen, je moet echt geluk hebben om een opknappertje te vinden voor een betaalbare prijs.

Ik koop mijn meeste horloges als “stuk”. Ik ben nogal gierig, maar ik kan goed knutselen. Deze Isco loopt gewoon gelijk goed, zéér ongebruikelijk voor mij :wink: