Weer in NL , en dozen tevoorschijn halen

Dat was een van de redenen om dit te doen
Maar het Nederlandse systeem zal ze niet meevallen denk ik , al zullen ze geen Spaans/ Engelse taalachterstand hebben :grin:

1 like

Portugal , Kroatië , Italië , Spanje , Gibraltar, Marokko, Canarische eilanden, Senegal , gambia , kaap verden (2x) Frans Guyana (2x) , atlantische oceaan overgestoken (2) Suriname (2x) Trinidad Tobago, grenada (2x) st Vincent & grenadines , Martinique, Dominica , ABC’s (2x) Colombia (2x) 1 jaar in de san blas , panama 9 maanden (COVID) Mexico , USA

En ik zal wel wat landen vergeten zijn

12 likes

Welkom terug, en veel succes met afkicken :+1:

1 like

Welkom terug, wat gaaf!! ik ben begonnen met de filmpjes te bekijken heerlijk man :sailboat:

1 like

Wat een verhaal en prachtige reis! Voor nu welkom terug :+1:

1 like

Erg leuk om te lezen. Bewonderenswaardig.

En dan is het eerste wat ik denk: welk horloge heb je al die tijd om gehad?

1 like

geen :wink:

2 likes

Ik heb het zo af en toe van een afstand gevolgd. Heel bijzonder, dromen waarmaken ipv een leven lang blijven dromen. Bewonderenswaardig! Welkom terug.

1 like

dank je wel !

Goed dat je weer terug bent René. Ik heb je ook vanaf een afstand gevolgd, supergaaf wat je allemaal meegemaakt en gezien hebt. En nu weer lekker met horloges aan de slag👌

1 like

Wat een geweldig avontuur, welkom terug!

1 like

Welcome Penguin Sticker - Welcome Penguin Pudgy - Discover ...

1 like

Nou ja lekker … lekker :grin:
Ik zat liever onder een Palm boom opneem wit strand met een fles rum en kennissen
Maar in plaats daarvan zijn we eea aan achterstallig onderhoud aan het wegwerken

Het weer valt me 100% mee hier voorlopig !

1 like

Laten we het daar op houden :sweat_smile: