Dat was een van de redenen om dit te doen
Maar het Nederlandse systeem zal ze niet meevallen denk ik , al zullen ze geen Spaans/ Engelse taalachterstand hebben
Portugal , Kroatië , Italië , Spanje , Gibraltar, Marokko, Canarische eilanden, Senegal , gambia , kaap verden (2x) Frans Guyana (2x) , atlantische oceaan overgestoken (2) Suriname (2x) Trinidad Tobago, grenada (2x) st Vincent & grenadines , Martinique, Dominica , ABC’s (2x) Colombia (2x) 1 jaar in de san blas , panama 9 maanden (COVID) Mexico , USA
En ik zal wel wat landen vergeten zijn
Welkom terug, en veel succes met afkicken
Welkom terug, wat gaaf!! ik ben begonnen met de filmpjes te bekijken heerlijk man
Wat een verhaal en prachtige reis! Voor nu welkom terug
Erg leuk om te lezen. Bewonderenswaardig.
En dan is het eerste wat ik denk: welk horloge heb je al die tijd om gehad?
geen
Ik heb het zo af en toe van een afstand gevolgd. Heel bijzonder, dromen waarmaken ipv een leven lang blijven dromen. Bewonderenswaardig! Welkom terug.
dank je wel !
Goed dat je weer terug bent René. Ik heb je ook vanaf een afstand gevolgd, supergaaf wat je allemaal meegemaakt en gezien hebt. En nu weer lekker met horloges aan de slag👌
Wat een geweldig avontuur, welkom terug!
Nou ja lekker … lekker
Ik zat liever onder een Palm boom opneem wit strand met een fles rum en kennissen
Maar in plaats daarvan zijn we eea aan achterstallig onderhoud aan het wegwerken
Het weer valt me 100% mee hier voorlopig !
Laten we het daar op houden