Soms weet je niet meer wat je ook al weer had en weggeborgen hebt
Totdat je random dozen gaat openmaken
Welkom thuis René !!
Soms weet je niet meer wat je ook al weer had en weggeborgen hebt
Totdat je random dozen gaat openmaken
Welkom thuis René !!
Allemachtig! Hoe lang zijn jullie van huis geweest?
Welkom terug. Kunnen alle Breitling liefhebbers weer opgelucht adem halen.
We zijn maar 6 jaar weggeweest ? nu de kinderen naar Midd.bare school en als ze opgehoepeld zijn en een diploma hebben gaan we weer , of eerder als we het eerder zat zijn
Welkom terug René . 6 jaar de wereld over zeilen, mooi avontuur!
Zet die doos dan eerst ff hier af
Die plastic doos mag je best hebben
Dank je wel !!
Zo dan, een lange Ronde om Texel.
Texel ? Daar mag ik al jaren niet meer komen
Welkom thuis
One of the legends just returned home. For a while.
Welkom thuis Vast een mooie reis geweest.
Bijzonder verhaal! Ik zou er graag meer van willen weten, maar dat is wel erg off topic betreffende HF
Welkom thuis
Dat zal weer even aanpassen worden. Welkom thuis!
Hallo René,
Vergeef mijn vrijpostigheid als nieuwkomer, maar alle comments rond jouw terugkeer naar Nederland hebben mij heel nieuwsgierig gemaakt naar het verhaal erachter. Jullie zijn 6 jaar met een zeilboot onderweg geweest? Waar heeft de wind jullie overal naartoe gebracht?
Oh en welkom terug natuurlijk!
Groeten,
Tim
In 2015 hebben we leren zeilen , in 2017 een bootje gekocht en in 2018 hebben we de wind ons laten brengen waar de wind naar toe waaide en nu zijn we weer terug zo moeilijk is het allemaal niet
Maar de kinderen zijn nu op een leeftijd waar ze naar een echte school willen en vrienden maken die niet iedere maand weer vertrekken dus het bootje ligt te koop in Texas (hey , psssst… bootje kopen ?) en zijn we weer terug in NL voor zolang het duurt
Nieuwsgierig?
En om onderweg wat te doen te hebben hebben we onszelf af en toe ook verhuurd , helaas hebben we geen geldboom
Ik heb jullie zeil avonturen van een afstandje mogen mee beleven, echt geweldig. Ik denk dat veel mensen daarvan dromen.
En nu weer tijd om de horloge hobby af te stoffen, fijn dat ik je bij twijfel over 1e periode Breitling kan bevragen.
Prachtig, je geeft je kinderen zo ook nu al een onbeschrijfelijke levenservaring mee,
Dat mocht altijd toch ?
Ik heb ook Net een mailtje naar Zwitserland gestuurd dat mijn ouwe meuk terug naar NL mag , het zal mij benieuwen wanneer die weer terugkomen