Weer in NL , en dozen tevoorschijn halen

Soms weet je niet meer wat je ook al weer had en weggeborgen hebt

Totdat je random dozen gaat openmaken

Welkom thuis René !!

47 likes

Allemachtig! Hoe lang zijn jullie van huis geweest?
Welkom terug. Kunnen alle Breitling liefhebbers weer opgelucht adem halen.

1 like

We zijn maar 6 jaar weggeweest ? :wink: nu de kinderen naar Midd.bare school en als ze opgehoepeld zijn en een diploma hebben gaan we weer , of eerder als we het eerder zat zijn

9 likes

Welkom terug René :partying_face:. 6 jaar de wereld over zeilen, mooi avontuur!

1 like

Zet die doos dan eerst ff hier af :wink:

1 like

Die plastic doos mag je best hebben :wink:

2 likes

Dank je wel !!

1 like

Zo dan, een lange Ronde om Texel.

1 like

Texel ? Daar mag ik al jaren niet meer komen :wink:

1 like

Welkom thuis :smiley:

1 like

One of the legends just returned home. For a while. :wink:

1 like

Welkom thuis :slight_smile: Vast een mooie reis geweest.

1 like

Bijzonder verhaal! Ik zou er graag meer van willen weten, maar dat is wel erg off topic betreffende HF :sweat_smile:

Welkom thuis :partying_face::partying_face:

1 like

Dat zal weer even aanpassen worden. Welkom thuis!

1 like

Hallo René,

Vergeef mijn vrijpostigheid als nieuwkomer, maar alle comments rond jouw terugkeer naar Nederland hebben mij heel nieuwsgierig gemaakt naar het verhaal erachter. Jullie zijn 6 jaar met een zeilboot onderweg geweest? Waar heeft de wind jullie overal naartoe gebracht?

Oh en welkom terug natuurlijk! :grinning:

Groeten,
Tim

2 likes

In 2015 hebben we leren zeilen , in 2017 een bootje gekocht en in 2018 hebben we de wind ons laten brengen waar de wind naar toe waaide en nu zijn we weer terug :wink: zo moeilijk is het allemaal niet :smile:

Maar de kinderen zijn nu op een leeftijd waar ze naar een echte school willen en vrienden maken die niet iedere maand weer vertrekken dus het bootje ligt te koop in Texas (hey , psssst… bootje kopen ?) en zijn we weer terug in NL voor zolang het duurt

Nieuwsgierig?

9 likes

En om onderweg wat te doen te hebben hebben we onszelf af en toe ook verhuurd , helaas hebben we geen geldboom :rofl:

5 likes

Ik heb jullie zeil avonturen van een afstandje mogen mee beleven, echt geweldig. Ik denk dat veel mensen daarvan dromen.

En nu weer tijd om de horloge hobby af te stoffen, fijn dat ik je bij twijfel over 1e periode Breitling kan bevragen.

3 likes

Prachtig, je geeft je kinderen zo ook nu al een onbeschrijfelijke levenservaring mee,

Dat mocht altijd toch ?
Ik heb ook Net een mailtje naar Zwitserland gestuurd dat mijn ouwe meuk terug naar NL mag , het zal mij benieuwen wanneer die weer terugkomen

1 like