Weer op zoek naar een nieuw horloge(duiker/tool/miltary)

De Serica heb ik ook op het oog. Maar ik twijfel. Handopwinder met schroefkroon is niet erg praktisch :thinking: verder perfect formaat, toffe wijzers helemaal goed :slight_smile:
De Marathon is ook geweldig maar waarom niet in gewoon staal? Dan was die perfect. Zo is er altijd wat lijkt het :grin:

3 likes

De Serica is Idd erg mooi. Jij bent ermee gekomen :smiley: bedankt :rofl:

Ik weet niet waarom Marathon niet met een staal model komt, wellicht ivm military… lichtgewicht… etc. En als dit dan ook nog richting 37-38mm zou gaan. :+1:

Er is geen haast bij. Rond de lente/zomer wil ik de knoop doorhakken als ik overtuigd ben.

1 like

De uurwijzer van de Serica vinnik een dikke deal-braker. Gelukkig heeft een slimme gast bij Serica dit ook opgemerkt en is er ook één variant met een “normale” wijzer uitgebracht.

3 likes

Easy…de nieuwe certina diver ds 38mm, 80 uir gangreserve en redelijk rondom je budget :slight_smile:

3 likes

Die dauphine uurwijzer was een optie op de eerste serie van Serica. Jammer genoeg zijn ze er niet meer mee verkrijgbaar anders had ik mij een Commando of California ermee besteld. Vind de huidige wijzer ook een deal breaker :confused:

2 likes

Ook erg mooi. Zeker de groene. :+1:

Ook mooi.

5 likes

Zeker!
Deze kast is beadblasted die uitstraling #HebjealmetjeDamasko

1 like

Kijk een naar een Boldr.

1 like

Hee, ik had gehoopt dat deze mijn voorstel voor de HFLE2021 zou worden.

Zou worden.

Wat schijnbaar kunnen de heren van Serica op de een of andere manier niet reageren op mijn verzoeken. Dan ga ik er ook geen moeite meer voor doen, graag of niet. Zonde, want het bljjft een leuk ding.

1 like

Wel een leuk merk

Dit is de leukste vind ik. Maar niet wat ik zoek.

1 like

Vreemd dat men niet reageert. Ik snap wel dat je dan denkt laat maar. Gemiste kans. Hierdoor zien toch een hoop meer mensen je horloges die ze wellicht anders niet zouden zien. Ongeacht of het een succes is of niet. Goed voor de naamsbekendheid.

3 likes

:confused:
Zit de reactie niet in je ongewenste mail?
Ik had onlangs mailcontact, duurde wel een aantal dagen, maar kwam ook nog eens in de verkeerde mailbox terecht.
Verder wel een keurig antwoord enzo.

3 likes

Nee die heb ik gecheckt. Geen idee waar het mis gaat. Zou ze ook nog via IG kunnen benaderen maar geen zin om ze achterna te lopen. Drukke baan, studie, gezin. Als ik tijd zat had dan misschien wel, maar nu pas ik daarvoor.

3 likes

Is dit nog een optie:

1 like

Heb ik naar gekeken, zelfs de witte ge pre ordered.
Maar toch weer afbesteld. Mooie specs alleen toch net wat te saai.

1 like

Dit zou voor mij ook een dealbreaker zijn inderdaad. Zonde, want verder wel erg cool.

1 like

TECHNICAL SPECIFICATIONS

• Case Diameter 38.00mm
  • Case Height 11.10 Without Crystal
  • Sapphire Crystal Boxed With Anti-reflective Coating On The Inside
  • Lug To Lug Length Is 47mm
  • Lug Width Is 20mm
  • Rotating Bezel 120 Clicks, Unidirectional
  • Water Resistance 150 Meters
  • Screw-down Crown , Signed and 7.00mm Diameter
  • Case Material 316L Stainless Steel
  • Hands are Rhodium plated with C3 SuperLumiNova
  • Bezel Markings employ the typeface Decimal by Hoefler & Co
  • No Date reveal, using the Miyota 9039 no date complication movement
2 likes

Voor het geld en de specs een goede keuze!

Misschien een ander kroon, of geen handopwinder

Er komt een nieuw model aan… rond april. Laat ik nou eind april jarig zijn… :smiley:

WHAT TO EXPECT IN 2021?

AFTER A VERY INTENSE AND SUCCESSFUL END OF THE YEAR, IT’S TIME TO THANK YOU AND LET YOU KNOW WHAT’S COMING NEXT !

We haven’t been « officially » in touch for a while, but we haven’t been sleeping. The past two months have been extremely busy, making sure everyone was getting their watches on time, and we did!

We can’t thank you enough for this warm welcome and your many messages of support.

Seeing more and more Serica watches across the world and on the internet could not make us any happier and 2021 will bring us lots of surprises and the next big steps for our Company.

We have big projects going on and we’re working harder than ever to make it happen and build what we believe in.

But what to expect precisely, and when ? Good questions…

APRIL 2021

The ref. 4512 is currently out of stock as you may have noticed, but will be back as soon as April. In the meantime, for those interested who don’t want to miss on the next batch, the waitlist is open online, feel free to register.

But also, we’re preparing “The Next Big Thing” and we certainly hope to be able to share it with you around the same time. Early prototypes of the 2021 novelty just arrived and we couldn’t be more excited!

SEPTEMBER 2021

Something special will be announced, along with a proper restock of the reference 4512 to to ensure its availability towards the end of the year. But let’s not get ahead of ourselves just yet, there is still a lot to be done…

Stay tuned Friends, we’ll be in touch real soon.

Thanks again.

All the Best,

*Jerome Burgert Co-Founder

1 like