Weer overval juweliershuisje Maastricht

Het was weer raak vandaag in deze zaak schuin tegenover Steiner in de Stokstraat.

http://maastricht.dichtbij.nl/112/overval-juwelier-stokstraat

Doet je toch even nadenken als je af en toe ook in een dergelijke winkel staat in Maastricht.

Hans

meeste criminelen zitten aan de grensstreken, maastricht is nummer 1. zou daar niet graag zo laat rond willen lopen.

erg vervelend voor de hard werkende ondernemers. en de hardwerkende gasten.

“zo laat” is geen probleem. Overvallen gebeuren gewoon overdag. 's avonds is er weinig te vrezen in Maastricht. En ach, Rotterdam , Den Haag en Amsterdam zijn nu ook niet direct “de grensstreek” en daar gebeurt genoeg naars…

Ik geloof wel dat nu bijna alle juweliers in Maastricht een of meer keer aan de beurt geweest zijn.

blijft een trieste zaak…
gelukkig geen lichamelijk letsel.

Ik was laatst in Maastricht, en voelde me absoluut niet onveilig. Sterker nog, ik vond de sfeer erg prettig. Deze overvallen zijn zeer vervelend, en zorgen er ook voor dat de gevolgen merkbaar zijn voor ons als horlogeliefhebbers/klanten. Toen ik een paar weken terug in Maastricht was lag er bij Steiner een Rolex Double Red Seadweller. Ik vond hem prachtig, en de meneer die mij hielp stelde voor een foto te nemen. Het licht in de zaak was niet zo goed om te fotograferen, dus nam hij het horloge mee naar buiten (de Rolex in deze ongepolijste staat is al snel meer dan €25000 waard), en legde het neer op het raamkozijn buiten. De beste man zei tegen mij dat ik maar een mooie foto moest proberen te nemen, en liep daarna weer naar binnen. Hij liet mij dus achter met een vermogen. Dat vertrouwen gaat weg door deze eikels.

Hier het desbetreffende horloge en de foto :wink: Ik voelde mij minder comfortabel met het horloge dan de verkoper, dus heb ondanks zijn rust toch maar even snel een foto genomen voor ik hem weer naar binnen bracht.

JTrapman Schreef:

Ik was laatst in Maastricht, en voelde me absoluut
niet onveilig. Sterker nog, ik vond de sfeer erg
prettig. Deze overvallen zijn zeer vervelend, en
zorgen er ook voor dat de gevolgen merkbaar zijn
voor ons als horlogeliefhebbers/klanten. Toen ik
een paar weken terug in Maastricht was lag er bij
Steiner een Rolex Double Red Seadweller. Ik vond
hem prachtig, en de meneer die mij hielp stelde
voor een foto te nemen. Het licht in de zaak was
niet zo goed om te fotograferen, dus nam hij het
horloge mee naar buiten (de Rolex in deze
ongepolijste staat is al snel meer dan €25000
waard), en legde het neer op het raamkozijn
buiten. De beste man zei tegen mij dat ik maar een
mooie foto moest proberen te nemen, en liep daarna
weer naar binnen. Hij liet mij dus achter met een
vermogen. Dat vertrouwen gaat weg door deze
@#$%&.

Hier het desbetreffende horloge en de foto :wink: Ik
voelde mij minder comfortabel met het horloge dan
de verkoper, dus heb ondanks zijn rust toch maar
even snel een foto genomen voor ik hem weer naar
binnen bracht.
http://i254.photobucket.com/albums/hh106/xpcartman
xp/IMG-20120602-WA0000.jpg

Mooi man! Ja, Steiner is een bijzondere winkel met een onconventionele eigenaar.En dat heeft zo zijn charme!