Vanavond weer thuisgekomen, na drie maanden de Casio ProTrek (fantastisch horloge), mijn enige horloge momenteel in huis maar eens omgedaan. (NB op het vliegveld in Lissabon een delegatie van Huawai Nederland ontmoet, die smartwatch kunnen dragen in het vliegtuig, die is echt wel mooi)
Volgens mij ontbreekt er een stuk tekst?
idd, een enigszins warrig relaas. 
Grt.
Ik ben drie maanden weggeweest, 1 horloge mee… vandaar. Nu weer eens wat anders… (en de smartwatch delegatie? Toeval)
Welkom in NL!
Je hebt mooi weer meegebracht

Dit verhaal is net zo mistig als het weer in het noorden van Nederland.
Iets met smartwatches.m volgens mij. Welkom terug hier in Nederland

Ik zie een Seiko geen Casio ?
Ik snap er ook niks van.
Hé Leen mooi dat jullie weer thuis zijn, het lijkt me een mooie ervaring zo’n reis!
Zo moeilijk is het niet denk ik, na 3 maanden kon hij weer een mechanisch horloge om,
de enige die nog thuis lag denk ik. Van Huawai heeft hij denk ik ff een horloge om gehad
tijdens de vliegreis alleen geen foto van geplaatst, that’s it volgens mij.
Denk ik, denk ik, denk ik en volgens mij. Yep, dan is het een duidelijk verhaal! 
Haha, met een beetje fantasie kom je een heel eind, voor mij is het dus duidelijk 
Wat is er met de casio gebeurd, als de seiko na thuiskomst je enige horloge is?
Welkom thuis!!
Welkom thuis mooie fietsvakantie gehad ?
Wat Frans zegt inderdaad. En inderdaad de Seiko is het enige horloge in huis nu. De Casio is een tool 
Wat betreft de Huawei, inderdaad omgehad in het vliegtuig, camera zat toen in de tas…geen foto daarvan. Maar verder kan het best zijn dat ik (nog) wat vaag ben…
Dat leuke schrijven was. En van lezen om foto komt via Singapore terug beneluminox.
Lijkt mij en ernstig geval van jet lag!!