Ik zag deze voor weinig op Ebay. Leuk knutselen
plaatje van de verkoper
Mja.
Keramisch circuit, met een bijna weggerotte min pool van de batterij. (fijn, die alkaline batterijtjes…)
Met wat klooien deed ie het wel, maar lampje aan werkte niet meer, trok te veel stroom langs de flintertjes metaal die nog over waren.
Beetje aan het kliederen geweest met een circuitpen. (zilverhoudend geleidend spul waar je mee kan “schrijven”)
Netjes is anders, sorry, maar je kan het straks toch niet meer zien
Andere kant.
Nou de stroomvoorziening werkt weer, maar die cijfertjes dan, bleek dat de onderste klem niet goed gemonteerd was, al die metalen pieletjes op een andere volgorde en:
Wel een geklooi om alles weer inelkaar te krijgen, op het lcd zit nog een los polarisatie filter, een losse pakking en de metalen rand rond de lcd. (ook nog verbogen natuurlijk) Je bouwt een torentje en de hele buts moet de kast in…
Maar het is gelukt! En het ging zo lekker dat ik gelijk een andere Citizen met een vergelijkbaar type module uit de onderdelendoos heb gepakt, die zat vol lekke batterijen prut, maar na flink poetsen werkt die dus ook weer. Heeft zelfs een schrikkeljaar instelling!
Ooit krijg ik de onderdelen doos wel eens leeg