op de een of andere manier blijven de casio’s me toch altijd wel boeien, soms denk ik ook wel …ik heb er genoeg en mogen er weer wat weg.
maar meestal wordt het gemiddelde mooi op pijl gehouden
was al een tijdje opzoek naar een witte casio … een 5600 maar dan met donker display, helaas zie je ze niet of bijna niet dus heb ik er gewoon twee gehaald en wat gewisseld
Bij het begin van de tour beviel het aanvallende van de vancansoleil ploeg me wel en nadat Johnny de bolletjes trui behaalt had was het natuurlijk helemaal top …
en heb ik een leuke casio besteld in de vacansoleil ploeg kleuren, ik had het model nog nooit gehad en beviel ook nog eens buiten gewoon goed
jammer genoeg heeft de post er wel lang over gedaan maar gelukkig is hij …
die witte is mooi geworden zo ! snap niet dat ze hem niet standaard zo leveren. De zwarte staat me tegen zo, is nu gewoon het standaard nerd horloge geworden.
Ze blijven leuk en veranderen continu. En inderdaad je kan ze ook lekker zelf modden. Nog even de letters in de bezel zwart maken en dan is hij helemaal af denk ik. Ik heb er ook weer een aantal laten gaan maar ben al weer lekker aan het speuren.
die witte is mooi geworden zo ! snap niet dat ze
hem niet standaard zo leveren. De zwarte staat me
tegen zo, is nu gewoon het standaard nerd horloge
geworden.
volgens mij is hij er wel geweest … maar zo is het ook goed
maar btw een standaard nerd horloge …lol je hebt het wel over de onverwoestbare GW-5600
ik vind dit veel meer bij een Nerd horen …
die camera casio ook btw … maar nerd of geen nerd ik vind ze geinig
en nog een btw, je kent me toch …vind je het om mijn pols nog steeds een Nerd horloge …lol
Ze blijven leuk en veranderen continu. En
inderdaad je kan ze ook lekker zelf modden. Nog
even de letters in de bezel zwart maken en dan is
hij helemaal af denk ik. Ik heb er ook weer een
aantal laten gaan maar ben al weer lekker aan het
speuren.
vond de letters in de bezel eigenlijk wel geinig zo, de kleur van G-Shock is precies het zelfde als de kleur van het solar gedeelte, maar zal nog even over je tip nadenken
inderdaad je kan ze ook lekker zelf modden. Nog
even de letters in de bezel zwart maken en dan
is
hij helemaal af denk ik. Ik heb er ook weer een
aantal laten gaan maar ben al weer lekker aan
het
speuren.
vond de letters in de bezel eigenlijk wel geinig
zo, de kleur van G-Shock is precies het zelfde als
de kleur van het solar gedeelte, maar zal nog even
over je tip nadenken
inderdaad je kan ze ook lekker zelf modden.
Nog
even de letters in de bezel zwart maken en
dan
is
hij helemaal af denk ik. Ik heb er ook weer
een
aantal laten gaan maar ben al weer lekker aan
het
speuren.
vond de letters in de bezel eigenlijk wel
geinig
zo, de kleur van G-Shock is precies het zelfde
als
de kleur van het solar gedeelte, maar zal nog
even
over je tip nadenken
hoe doe je dat ook alweer netjes ?
Ik deed het met nagellak. Lekker dik erop smeren
en daarna het overtollige wegvegen met een doek of
oud shirt en alcohol vrije nail remover. Er staat
ook een tutorial op het g-shock forum hierover. http://forums.watchuseek.com/f43/how-repaint-chang
e-colour-letters-g-shock-68211.html
Thnx (tu) … zal eens kijken of ik er hier thuis 1 zo gek krijg dat ze zwarte nagellak gaat halen
Over smaak valt niet te twisten, en dat is maar goed ook!!
De eerlijkheid gebied mij dan ook te zeggen dat ik de Casio G-shock eigenlijk eens in het echt moet zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.
Desalniettemin heb ik mij vol overgave mogen vergapen aan de schitterende foto-composities waarbij het “Tour de France” gevoel zich wederom meester van mij maakte.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Bijzonderlijk leuk hoor, zo’n witte. Die zwarte display maakt het echt af. Een wit horloge kon weleens een nieuwe trend worden. Casio heeft er meer, zie ik …
heren bedankt, de witte bevalt ook erg goed … mocht niet mee naar m’n werk (ben er toch wat te zuinig op :D)
maar heeft bij thuis komst meteen weer wat polstijd gekregen
Leuke modjes. Ik begin de 5600 serie steeds meer te waarderen vanaf plaatjes moet ik zeggen. Heb nu zelf de Casio GW-M5600-1ER G-Shock Solar Radio Controlled onderweg.
Leuke modjes. Ik begin de 5600 serie steeds meer
te waarderen vanaf plaatjes moet ik zeggen. Heb nu
zelf de Casio GW-M5600-1ER G-Shock Solar Radio
Controlled onderweg.
Ik twijfelde tussen de gewone DW5600 en de GW5600J-1 maar die laatste doet het in Nederland niet geloof ik qua ontvangst. Kleur is wel mooier van de display. (lees neutraler)